Agex

Pełna wersja: [Imperator] Dev diary - linki, dyskusja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Rzymianie zawsze marzyli o pokonaniu Partów itp. więc naturalnym skutkiem podboju tych terenów na miarę podboju Aleksandra Wielkiego byłoby zetknięcie się z Indiami, więc można puścić wodze fantazji i umożliwić podbój tych krain. Dla mnie fajna opcja, dobrze, że mapa nie kończy się na Beludżystanie Smile
https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...9.1159496/

Nowe DD. Aggresive expansion i troche o "Rogu Afriki"
fajnie zrobili alpy. są tylko przesmyki.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...9.1160890/
Jedna interesująca rzecz, może dwie, a reszta mniej ważna
https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...9.1162743/
Takie tam o mechanikach znanych z innych części związanych z walką
Potężne rozczarowanie, pusta ramka do dlc z beznadziejną mechaniką many i założeniami więc ciężko mi sobie wyobrazić jak miałyby wyglądać dlc które by coś rzeczywiście wprowadzały.

Postacie są nudne, technologie robią się same i poprostubklikasz coś jakiś czas, system popów to ktoś bez kontaktu z grami komputerowymi projektował. Budynki są cztery więc nie ma funu z budowania swojej zabawki. Koniec końców to i tak niewiele trzeba robić bo to wszystko rozwija się tak naprawde samo z siebie.

Jedyne uczucie, że coś się rzeczywiscie dzieje to gdy podbijałem prowincje których jest za dużo w grze.
Dodam jeszcze to że wszystkie postaci nazywają się tak samo (no są drobne różnice ale kto by to ogarnął Tongue), co sprawia że jakiś micro management tym to masakra
A budowanie dróg to jakaś katorga ....
[Obrazek: sZoQj0D.jpg]
Poczekacie ze 3-4 DLC i Imperato-romek będzie lepszy niż EU4 Wink Tylko czy wytrzymacie tyle czasu Smile
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13