Agex

Pełna wersja: [Imperator] Dev diary - linki, dyskusja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Czy ktoś z innych użytkowników jest w stanie wypowiedzieć się na temat gry która wstawił daretti.
Turówka, fuuuuj Sick
DD 3 września

Dzisiaj system tradycji militarnych. Jest 7 różnych na świecie i są one powiązane z grupą kulturową. Z powodu ich wielkości i struktury "raczej" będą inaczej wybierane przez każde państwo (czyli pewnie OP build idealny dla każdego lądowego znajdzie się przy 3 podejściu XD)

Tradycje odblokowują umiejętności, jednostki i dają bonusy jednostkom.

Każda tradycja militarna ma bonus na start i trzy ścieżki którymi można podążyć oraz bonus za zakończenie tradycji (czyli w sumie jak w ideach narodowych w EU4 trochę, masz bonusik na start, 7 do odblokowania i kolejny za odblokowanie 7).

Z tego co Johan pisze wynika też, że odblokowywać można naraz więcej niż jedną ścieżke.
Jedna tradycja militarna kosztuje 800 many wojennej, każda wzięta tradycja zwiększa koszt o 50%, każda technologia militarna zmniejsza o 25%.

Potem są przedstawione barbarzyńskie tradycje militarne. Wszystkie startują z odblokowanymi rydwanami, które są stosunkowo tanią i szybszą od piechoty jednostką, która miażdży lekką piechotę.

Cytat: The first path of the Barbarian Traditions is the Britannic Path.

Scythed Chariots: +15%Chariots Offensive
Coming of Age +15% Light Infantry Defensive
Living off the Land -15% Land Unit Attrition
Word of Mouth +25% Manpower Recovery
Chariot Mastery +15% Chariots Morale
Selective Breeding -25% Light Cavalry Cost
Take up Arms +15% Archers Morale

End bonus for this path is ‘Trained Cavalry’ which gives +15% Discipline to both Light Cavalry and Chariots.

The second path of the Barbarian Traditions is the Germanic Path.

Strike and Withdraw +15% Light Infantry Morale
Natural Resources -25% Light Cavalry & Chariots Cost
Ambush +25% Combat Bonus for Light Infantry in Forest
The Glory of the Hunt Allows ‘Raiding’
Shield Wall +15% Heavy Infantry Defensive
The Young Must Serve -25% Light Infantry Cost
Hail of Stones +15% Archers Defensive

End bonus for this path is ‘Adaptability’, which gives +15% Discipline to Light Infantry.


The third path of the Barbarian Traditions is the Gallic Path.

Strike From Afar +15% Archers Offensive
Confederations +15% Global Manpower
The Plains Fight With us +15% Combat Bonus for Light Infantry & Chariots on Plains
In Defense of our Home Allows ‘Levies’
A People on the Move 25% quicker Unit Recruitment
Strong Arm +15% Heavy Infantry Offensive
Scale the Walls! +15% Siege Ability

End bonus for this path is ‘Blow the Trumpet, in the New Moon!’, which gives +10% Land Morale.

[Obrazek: 2018_09_03_2.png]

A w przyszłym DD przyjrzymy się dokąd prowadzą wszystkie drogi

Od siebie jeszcze dodam - system w którym zamiast odblokowywać grupę idei to odblokowujemy z każdym techem tańszy koszt (więc możemy zdecydowac czy chcemy zrobić rush czy wolimy trochę poczekać) brzmi ciekawiej niż w EU4, ale mana i tak ssie.

Same bonusy z tradycji dupy nie urywają, ot widać tylko perfidne skupienie na wojsku (w EU4 militarne przecież potrafiły mieć jakiś prestiż czy inne mało militarne bonusy). Natomiast patrząc po podobnych bonusach, system walki będzie raczej systemem z EU4 tylko z większą ilością jednostek i zależności między nimi.
DD 10 września czyli kolejny wpis pod tytułem "czemu jeszcze nie zwolnili Johanna?".

No, więc dla państw łacińskich (?? latin) w tradycjach militarnych, 4 tradycja rzymska odblokowuje budowanie dróg. Jak to sobie działa? Otóż armia z 5 kohortami może po prostu budować drogę co kosztuje nas dramatyczne... 20% spowolnienia ruchu armii i znacznie obniżone morale. Finito. Jak już dojdą do celu to stworzona zostanie droga która przyśpiesza ruch o 50%.
Bez kosztów utrzymania czy budowy.
Ot, legioniści z powietrza wyczarowują materiały i budują drogę.
I to chyba w marszu.

[Obrazek: 2018_09_10_1.png]

Wszystkie drogi są widoczne na mapie i powstają także mosty.
(Tak, to różnica między obrazkami - droga, most i armia w innej prowce)

[Obrazek: 2018_09_10_2.png]

Unrest od teraz nie generuje buntów tylko zmniejsza lojalność, co może doprowadzić do wojny domowej albo wojny o niepodległość. Nie ma już armii z powietrza przy buncie tylko powstaje nowe państwo z którym będziemy walczyć.
W sumie pomysł bardzo dobry, aczkolwiek czuje, że border gore będzie niesamowite.

[Obrazek: unrest.png]

Każde państwo dostało wskaźnik poziomu cywilizacji. Zależy on od typu rządu i poziomu technologii. Każda prowincja (z lokalnym wskaźnikiem cywilizacji?) będzie dążyć do poziomu wskaźnika państwowego, tym samym jeżeli prowka jest bardziej cywilizowana niż państwo będzie się "barbaryzować", a jeżeli jest bardziej zbarbaryzowana - będzie się cywilizować. Tym samym cywilizowanie pogranicza barbarzyńskiego ma być długotrwałym procesem.

[Obrazek: civ%20value.png]
Przez te coraz dłuższe opisy elasa, nawet zaczynam się interesować tą grą Tongue
I tak wiadomo, że każdy z nas kupi. A potem będzie kurwil
Nie ma żadnych newsów? :/

Konto usunięte

(13.10.2018, 11:13)PolishEmpire napisał(a): [ -> ]Nie ma żadnych newsów? :/

https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...8.1121790/
https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...8.1122975/
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13