Agex

Pełna wersja: [Imperator] Dev diary - linki, dyskusja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Zamiast zajmować się barbarzyńcami ze dzikiej Skandynawii czy dzikusami indyjskimi, lepiej dodaliby wszechpotężne Imperium Goplan https://dorzeczy.pl/63019/Nasz-wywiad-Rz...logii.html
I znowu reklamują głupoty, bo ilość prowincji na sycili jest rzeczą pięciorzędną, jak nie naprawią inflacji siły i nie zatrzymają szpetnego snowballu, jak nie uczynili w eu4, a szczególnie hoi4 to będzie kupsko a nie gra
11 czerwca 2018r.

W skrócie: z zasobów mamy standardowo złoto i manpower oraz stosunkowo standardowo "manę". Teraz jednak mamy 4 typy many: wojenną, handlową, dyplomatyczną i religijną. W przeciwieństwie do EU4 nie służą one do wbijania techów. Mają także nie zależeć od bezpośredniego rozwoju państwa (ponoć, coby utrudnić blobowanie - chciałbym wierzyć w to, że im się uda :v)
18 czerwca 2018r.

Pokazano typy jednostek (zdecydowanie bliżej tu do CK2 z podziałem na lekką/ciężką kawalerie/piechote (są RYDWANY!)) i co ciekawe, niektóre jednostki będą wymagać handlu (lub posiadania) jakiś towarów.
No i typy jednostek są łatwo modowalne, co też jest plusem (ech, nie ma to jak spierdolone jednostki specjalne w EU4, którym możesz tylko wartość bonusu zmienić i jaka kultura może używac xD)
Coraz lepiej zapowiada się ewentualna modowalności i poziom technologiczny gier paradoxu. Przydało by się rzeczywiście zrobienie Eu v. Głównie z powodu właśnie lepszych rozwiązań w silniku Big Grin
Nihil novi sub sole, wykorzystają w takim razie system z Europy universalis Rome( dla niewtajemniczonych nobków, którzy nie grali, tam bez surowców mogłeś budować jedynie lekką piechotę, jak miałeś w prowincji lub do niej wyhandlowałeś z sąsiedniej czy od innego państwa np żelazo mogłeś stawiać ciężką piechtę. Ogólnie jednostki były takie, lekka piechta, ciężka piechta, łucznicy, jazda, konni łucznicy, słonie bojowe, każda jednostka miała pewne bonusy i minusy do walki z innymi no poza lekka piechtą która była kujowa.)
Rydwany to byłaby pewna nowość, aczkolwiek uważam ze nieco zbędną, rydwany to broń epoki brązu, w czasach gdy gra ma się rozgrywać już nieużywana praktycznie, poza wyścigami na hipodromie, w trakcie triumfów, no i chyba jakieś plemię brytów czy inszych piktów ich używała bardzo późno, ciężkich odmian tych pojazdów, nie wiem tylko czy bardziej do celów ceremonialnych czy tez w bitwie. No i zdesperowany Dariusz użył ich pod gaugamelą gdzie mimo efekty psychologicznego, bo kto nie bał by się wirującej kosy przymocowanych do kół, zawiodły na całej linii
No jest napisane przecież, że tylko 2 dane kultury będą mieć rydwany.
25 czerwca 2018r.

W tym DD dostaliśmy informacje o popach!
Nasze pop ma swoją religie, kulture, zadowolenie, typ (obywatele, wolni ludzie? (freemen), barbarzyńcy (tribals) i niewolnicy)

Jest niewolenie ludzi z podbitych miast i zgarnianie ich do siebie ~o~
Za pomocą many będzie można popy "upgradeowac" (ech)
Popy będą bardzo modowalne
Narazie ciągle wygląda totalnie nieinteresująco Big Grin
Trochę pierdołowatego info o Imperatorze w związku z migrowaniem popów (i przy okazji informacja ile "civic many" będziemy +/- zdobywać)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12