Agex

Pełna wersja: Restart - Zasady
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Zasady Ogólne:

  1. Zakaz exploitów
  2. Zakaz brania na start systemów Sol i Deneb
  3. Zakaz tworzenia państw AI ze swoich planet
  4. Zakaz Fake Warów
Zasady Interakcji z graczami:

  1. Zakaz tworzenia federacji
  2. Bazowo można posiadać maksymalnie 2 umowy handlowe i 2 umowy naukowe, Xenofile i Fanatyczni Xenofile mogą posiadać odpowiednio po 3 i 4 umowy, Xenofoby i Fanatyczne Xenofoby mogą mieć odpowiednio po 1 i 0 umów.
Zasady Wojen:

  1. Gracz może wziąć maksymalnie 10% +1  (dalej "10%") systemów przeciwnika zaokrąglane w dół. Z ograniczeniami co do mikro państw czyli:
    • 1-9 systemów - 2 systemy do wzięcia
    • 10-19 - 3 systemy i dalej normalnie:
    • 20-29 - 3
    • 30-39 - 4 i tak dalej
  2. W przypadku wojen kilku vs. kilku liczba 10% jest mnożna przez ilość broniących, gdzie żaden nie może stracić więcej niż 10%
  3. Status Quo może być wzięty jedynie za obopólną zgodą dwóch stron. Brak takiej zgody jest również zgodą na wymuszenie pokoju przez AI.
  4. Zakaz przekraczania claimów na państwie powyżej 10% ogólnej liczby systemów państwa claimowanego
  5. Zakaz zabierania pierwszej stolicy imperium, chyba, że jej nie wzięcie spowoduje konieczność zrobienia swojej enklawy. Mówiąc inaczej, bierzecie ją możliwe jak najpóźniej.
  6. Zakaz tworzenia "swoich" enklaw w momencie brania zwycięskiego pokoju. Systemy przeciwnika można odcinać, jest jednak przymus otwarcia granic, jeśli po coś będzie musiał tam polecieć (do momentu wejścia jump drivów)
  7. Używanie colossusów (kolosów?) jest dozwolone tylko i wyłączenie w ramach claimów o które się walczy.
  8. Dopuszczamy możliwość zmiany wartości 10% w trakcie kampanii.
Brak gracza:

  1. Pierwsza sesja nieobecności - ochrona
  2. Druga sesja nieobecności - można atakować jak normalnego gracza
  3. Jeśli gracz po pierwszej sesji wróci licznik się resetuje
Imperia porzucone przez graczy:

  1. Jeśli stanie się na sesji Państwo ma ochronę do końca, a potem kasowane jest w całości, wszystkie zamieszkane planety są zamieniane w niezdatne do terraformowania. 
  2. Jeśli nie na sesji, jest po prostu kasowane.
  3. Jeśli gracz quitnie w trakcie wojny gracze mają prawo dokończyć wojnę i wziąć dopuszczalny % systemów, następnie imperium ma ochronę do końca i jest kasowane.
  4. Dopuszczony jest brak jakichkolwiek ograniczeń w przypadku zredukowania imperium do małego rozmiaru w trakcie wojny - ta decyzja jest podejmowana w momencie quitu przez GMa.
Zasady oraz mod mogą ulec zmianom w trakcie trwania kampanii w wypadku zajścia takiej potrzeby.
Chujowe te zasady.

Konto usunięte

No w midgame te wojny o 4 układy będą epickie.
Głównie chodziło mi o to, że to moje zasady.

Konto usunięte

Tak, to głównie dlatego są chujowe.

Nic innego nie miałem na myśli.
(04.01.2019, 01:46)pomek napisał(a): [ -> ]
  1. Gracz może wziąć maksymalnie 10% +1  (dalej "10%") systemów przeciwnika zaokrąglane w dół. Z ograniczeniami co do mikro państw czyli:
    • 1-9 systemów - 2 systemy do wzięcia
    • 10-19 - 3 systemy i dalej normalnie:
    • 20-29 - 3
    • 30-39 - 4 i tak dalej

Jeśli lecimy z takimi zasadami, to trzeba dodać max 1 planetę, bo inaczej robią się patologie, gdzie i tak można kogoś w jednej wojnie rozwalić
od dwóch tygodni się nie mogę zebrać, żeby to dopisać w megafailu xD nie do konca takiej formie, ale podobnej.

Konto usunięte

A co w sytuacji gdzie tak jak w niedzielnej kampie mam 3 planety w jednym układzie? A co jak na każdej z tych planet mam symboliczne 2 popy, albo nawet i 10? A co jak mi się pofarci i zgarnę sobie 28 układów i dostanę z 5 dobrych planet tuż obok stolicy i jeszcze jakieś 3 gówniane gdzieś dalej? Chciałbyś Pantax wtedy ze mną graniczyć i marnować alloye i influence na te dodatkowe 3 układy, czy jakąś bezwartościową planetę? No bo jak nie, to patologia trochę, a wojny są właśnie od tego, żeby kogoś rozwalać i jeśli uzależnimy wszystko od liczby układów, która sama w sobie jest najgorszym wyznacznikiem siły imperium, to dla jednego imperium 3 przegrane wojny będą oznaczać koniec gry, a dla drugiego stratę 50 surowców na miesiąc.
tzn w mega failu to będzie planeta=cały system

Jak masz 5 planet i 30 habitatów no to peszek.
Stron: 1 2