Agex
Patch 1.19 w open becie - Wersja do druku

+- Agex (https://agex.pl)
+-- Dział: Europa Universalis (https://agex.pl/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Dział: Europa Universalis (https://agex.pl/forumdisplay.php?fid=67)
+---- Dział: Dyskusja (https://agex.pl/forumdisplay.php?fid=34)
+---- Wątek: Patch 1.19 w open becie (/showthread.php?tid=203)

Strony: 1 2


Patch 1.19 w open becie - Karpaj - 10.11.2016

Właśnie ruszyła otwarta beta patcha 1.19
https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/europa-universalis-iv-open-beta-release-of-1-19-denmark-patch-checksum-8680-use-at-own-risk.981185/
Analiza jak sam ogarnę, mamy długi weekend, moze zrobie taki mini poradnik zmian miedzy 1.17 -> 1.19 ala wcześniejszy poradnik


RE: Patch 1.19 w open becie - Veritas - 15.11.2016

Zle sie dzieje. Usuneli kary za teren w combat width ( na paradoxie juz lament, ale Johan odpisal ze zarowno zmian w fortach jak i combat width juz nie bedzie tzn powrotu do poprzednich). Czyli teraz w kazdym prowie niezaleznie czy to gory, lasy czy dzungla mamy pelna rozpietosc armii w zaleznosci od danego poziomu technologii ( w gorach beda walczyc ilosciowo takie same armie jak na rowninach). Bardzo tragiczna i bezsensowna zmiana. Jak narazie wyglada na to ze rights of man i patch 1.19 walczy o miano nagorszego dodatku ever.

Jest tez dodana opcja, oczywiscie do wyboru, mozna brac ile sie chce idei jednego typu pod rzad. Czyli np jak chcemy mozna wziac 5 militarnych na raz.

Zastanawiam sie tez co to znaczy w praktyce?

You now always have military access in non-neutral areas

Co im do cholery stalo sie w glowe ostatnio?


RE: Patch 1.19 w open becie - Chidori - 15.11.2016

Wiemy veri. Wiemy o tym od dawna Tongue


RE: Patch 1.19 w open becie - Stobek - 15.11.2016

No i co ztym robimy?
Nierozkminiłem jak dziala zone of control, podobno jest wielkosci statow tak? i jak ktos zajmie nam jeden fort w takim zonie to juz po zonie moze sobie chodzic? i przejsc dalej?

Forty uwazam ze skoro sa jeszcze lepsze powinny byc drosze a nie tansze. Albo przypuscmy ze wracamy do starej ceny fortu:
1. Fajnie by bylo zeby spalaly tez MP, 1 fort to 1k mniej mp naprzyklad za kazdy level, albo
2. Fort "najemniczy" czyli po prostu 2.5x drozszy.

Combat width ehh, to ma sens z tymi zmianami, ale mysle ze jezeli poprawimy forty(zeby bylo ich mniej, a nie jak u niektorych w kazdej prowce bedzie), to bedzie mozna przywrocic stary combat width. Albo chociaz polowicznie go.


RE: Patch 1.19 w open becie - Jakub - 15.11.2016

Przeciez forty sa o wiele gorsze niz byly...


RE: Patch 1.19 w open becie - Stobek - 15.11.2016

(15.11.2016, 09:24)XenoFobia napisał(a): Przeciez forty sa o wiele gorsze niz byly...

nie rozumiem.


RE: Patch 1.19 w open becie - Chidori - 15.11.2016

Najpierw poznajcie i potrenujcie co się w ogóle zmieniło. Eh.
Dodatkowo forty pod względem działania jednak wracają do swojej pierwotnej wersji.


RE: Patch 1.19 w open becie - Agrael - 15.11.2016

Chyba strasznie nudzi im się w tym paradoxie. Z tym MA to pojechali po bandzie.


RE: Patch 1.19 w open becie - Tulev - 15.11.2016

Z fortami cofają się do 1.18 pod względem stref kontroli.


RE: Patch 1.19 w open becie - Stobek - 15.11.2016

(15.11.2016, 09:31)Chidori napisał(a): Najpierw poznajcie i potrenujcie co się w ogóle zmieniło. Eh.
Dodatkowo forty pod względem działania jednak wracają do swojej pierwotnej wersji.

Super testy jak AI ma w dupie forty i lazi jak chce.
Ja wiem 2 rzeczy:
1. sa  tanasze o polowe i czuje sie jakby byly prawie za darmo.
2. jak zdobywam fort i obronca fortu mnie atakuje to ja mam -2 jak stoje w gorach.
3. usuniety combat width

Jak dla mnie OP. Wiec nie wiem czemu sa slabsze, nie chcecie mowic to nie. Standard.