Witaj!
Rejestracja

  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Patch 1.19 w open becie

#1
Właśnie ruszyła otwarta beta patcha 1.19
https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...sk.981185/
Analiza jak sam ogarnę, mamy długi weekend, moze zrobie taki mini poradnik zmian miedzy 1.17 -> 1.19 ala wcześniejszy poradnik
Odpowiedz

#2
Zle sie dzieje. Usuneli kary za teren w combat width ( na paradoxie juz lament, ale Johan odpisal ze zarowno zmian w fortach jak i combat width juz nie bedzie tzn powrotu do poprzednich). Czyli teraz w kazdym prowie niezaleznie czy to gory, lasy czy dzungla mamy pelna rozpietosc armii w zaleznosci od danego poziomu technologii ( w gorach beda walczyc ilosciowo takie same armie jak na rowninach). Bardzo tragiczna i bezsensowna zmiana. Jak narazie wyglada na to ze rights of man i patch 1.19 walczy o miano nagorszego dodatku ever.

Jest tez dodana opcja, oczywiscie do wyboru, mozna brac ile sie chce idei jednego typu pod rzad. Czyli np jak chcemy mozna wziac 5 militarnych na raz.

Zastanawiam sie tez co to znaczy w praktyce?

You now always have military access in non-neutral areas

Co im do cholery stalo sie w glowe ostatnio?
Odpowiedz

#3
Wiemy veri. Wiemy o tym od dawna Tongue
Odpowiedz

#4
No i co ztym robimy?
Nierozkminiłem jak dziala zone of control, podobno jest wielkosci statow tak? i jak ktos zajmie nam jeden fort w takim zonie to juz po zonie moze sobie chodzic? i przejsc dalej?

Forty uwazam ze skoro sa jeszcze lepsze powinny byc drosze a nie tansze. Albo przypuscmy ze wracamy do starej ceny fortu:
1. Fajnie by bylo zeby spalaly tez MP, 1 fort to 1k mniej mp naprzyklad za kazdy level, albo
2. Fort "najemniczy" czyli po prostu 2.5x drozszy.

Combat width ehh, to ma sens z tymi zmianami, ale mysle ze jezeli poprawimy forty(zeby bylo ich mniej, a nie jak u niektorych w kazdej prowce bedzie), to bedzie mozna przywrocic stary combat width. Albo chociaz polowicznie go.
Odpowiedz

#5
Przeciez forty sa o wiele gorsze niz byly...
Odpowiedz

#6
(15.11.2016, 09:24)XenoFobia napisał(a): Przeciez forty sa o wiele gorsze niz byly...

nie rozumiem.
Odpowiedz

#7
Najpierw poznajcie i potrenujcie co się w ogóle zmieniło. Eh.
Dodatkowo forty pod względem działania jednak wracają do swojej pierwotnej wersji.
Odpowiedz

#8
Chyba strasznie nudzi im się w tym paradoxie. Z tym MA to pojechali po bandzie.
Odpowiedz

#9
Z fortami cofają się do 1.18 pod względem stref kontroli.
"Wojna to tylko krew i wrzaski. Prawdziwy bieg historii wytycza dyplomacja" - Shilard Fitz-Oesterlen
Odpowiedz

#10
(15.11.2016, 09:31)Chidori napisał(a): Najpierw poznajcie i potrenujcie co się w ogóle zmieniło. Eh.
Dodatkowo forty pod względem działania jednak wracają do swojej pierwotnej wersji.

Super testy jak AI ma w dupie forty i lazi jak chce.
Ja wiem 2 rzeczy:
1. sa  tanasze o polowe i czuje sie jakby byly prawie za darmo.
2. jak zdobywam fort i obronca fortu mnie atakuje to ja mam -2 jak stoje w gorach.
3. usuniety combat width

Jak dla mnie OP. Wiec nie wiem czemu sa slabsze, nie chcecie mowic to nie. Standard.
Odpowiedz



Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [Poland patch] dyskusja i dd Elas 12 1.828 04.10.2018, 21:06
Ostatni post: daretti
  Patch 1.18 - Istotne Zmiany (dyskusja) Karpaj 16 4.503 15.10.2016, 11:38
Ostatni post: Karpaj

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Wygenerowano w ciągu 48 ms (51.44% PHP / 48.56% MySQL)
Liczba zapytań SQL: 33 / Obciążenie serwera: 2.7 / Zużycie pamięci: 2 MB
[Szczegóły]