Witaj!
Rejestracja

  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Temat założył: ChidoriDyskusja - Modyfikacja

#1
LINK DO MODA:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...=797785375
Trzeba być zalogowanym na stronie Steam by była możliwość podglądu moda. Inaczej pojawi się informacja że mod nie istnieje.
Mod przygotowany na wersję gry 1.19 (Zmienić w steam wersję Europy na BETA PATCH)
http://prntscr.com/d666sx

Bunt rewolucyjny tylko w eu.
Unlaful terrytory

I.Zmiany Ogólne
I.1-Bankructwo trwa 20 lat.
I.2-Kara do morale za bankructwo zmniejszona do -50%.
I.3-Kara do regeneracji z bankructwa zmniejszona do -50%.
I.4-Kara do wzrostu autonomii z bankructwa zmniejszona do 0.1 z 0.2 i wzrostu kolonii do -50 z -200.
I.5-Bazowy Manpower zwiększony do 325 (Wcześniej w modzie 350).
I.6-Zmniejszono przyrost Administrative efficiency o połowę.
I.7-Bazowy przyrost Papal Influence zwiększono z 0.5 do 1.
I.8-Zwiekszono bonus zasięgu kolonizacji na technologii 3 na 120 i 7 na 140.
I.9-Zmiejszono bonus zasięgu kolonizacji na technologii 9 na 10.
I.10-Ograniczenie maksymalnego AE do 100.
I.11-W wojnie Religijnej zabrać można tylko zwycięstwo religijne.
I.12-Prusty stworzyć mogą tylko Krzyżaccy oraz Brandenburgia.
I.13-Zwiększanie Taryf kosztuje 20 adm poprzednio 50.
I.14-Zmiejszenie Taryf kosztuje 5 adm poprzednio 25.
I.15-Zmiejszono bonus do rozwoju instytucji za podnoszenie deva z 5 do 2.
I.16-Państwa Indian w Ameryce dostają modyfikator -70% do szybkości rozprzestrzeniania się instytucji.
I.17-Zerwanie unii kosztuje 0 prestiżu.

II.HRE
II.1-Decyzja czwarta daje teraz +20% National tax modifier zamiast 20 dochodu rocznego.
II.2-Wolne miasta dają cesarzowi 6 rocznego taxa, 2 000 mp, 1.5 force limit.
II.3-Tytuł cesarza daje teraz dodatkową 1 dyplomatyczną relację.
II.4-Wolne miasta AI otrzymują +5 republikańskiej  tradycji rocznie.

III.Burgundia:
III.1-Wykasowanie eventu z rozpadem BUR.
III.2-Zerwanie Unii z Holandią, Brabantem, Flandrią.

IV.Holandia:
IV.1-Wchłonięcie terenów Flandrii.
IV.2-Rozpoczyna z Brabantem jako unia personalna.
IV.3-Rozpoczyna z Historycznym przyjacielem z Brabantem i odwrotnie.
IV.4-Holandia zaczyna z regencją 4/5/3.
IV.5-Holandia otrzymuje event na wybór dynastii i władcy w 1450 roku.

V.Timurid
V.1-Wyzwolona zostaje Persja z Timura.

VI.Szwecja
VI.1-Prowincja Dalaskogen zaczyna z developmentem 3/5/3
VI.2-Prowincja Varmland zaczyna z developmentem 2/2/1

VII.Genua/Venecja
VII.1-Genua: Idea "The lessons of..."Zmniejszono  20% morale floty do 15% i dodano 5% morale armii lądowej.
VII.2-Genua: Idea "The build of Genuese arsenal" otrzymała +5% ship durability a bonus kosztu galer zmniejszono do -20% z 33%.
VII.3-Genua: Idea "Standardization..." otrzymała -20% kosztu utrzymania floty zamiast -10% kosztu statków.
VII.4-Genua: Ambicja zmieniona z -20% koszty utrzymania floty na -10% otrzymywanych obrażeń od fire.
VII.5-Venecja: Idea "Venetian Arsenal" otrzymała dodatkowo +10% zasięgu kolonialnego.
VII.6-Venecja: Ambicja zmieniona z +25% siły galer na +10% siły artylerii.

VIII.Utworzenie Włoch
VIII.1-Do utworzenia Włoch nie potrzeba prowincji : Ancona/Rzym/Verona

IX.Iberia
IX.1-Cas otrzymuje decyzję pozwalającą jej na stworzenie Uni z Aragonią bez Neapolu od 1490 roku.
IX.2-Cas otrzymuje Historycznego przyjaciela z Aragonią i odwrotnie.
IX.3-Por otrzymuje Historycznego przyjaciela z Aragonią i odwrotnie.
IX.4-Por w ideei "Feitorias" otrzymuje +1 Naval Leader Manuever

X.Rosja
X.1-Idea Siberian Frontier otrzymuje także +24 rocznego dochodu (2 dukaty na miesiąc) oraz 10 wzrostu kolonii.

XI.Francja
XI.1-Idea Native Trading Principles zostaje zmieniona na: +50% asymilacji tubylców oraz 10% morale floty.
XI.2-Fra zaczyna z Historycznym przyjacielem z Aragonią.

XII.Jerozolima
XII.1-Dodano decyzję o utworzeniu wasala Jerozolimy w przypadku posiadania core na niezbędnych ziemiach.

XIII.Lubeka
XIII.1-Wchłonięto Hamburg
XIII.2-Idea "Strong League..." otrzymuje -15% kosztu utrzymania najemników.
XIII.3-Idea "Hanseatic Levy system" otrzymuje -5% obrażeń od fire.

XIV.Węgry
XIV.1-Ewent o Unii z Austrią zawsze daje CB lub tworzy Unię z Austrią. (75% na CB i 25% na unie tak jak bazowo w grze)

XV.Szwajcaria/Kolonia


XVI.Austria
XVI.1-Austria otrzymuje decyzje wchłonięcia Węgier na 10 adm techu.
XVI.2-Idea Imperial Ambitions otrzymuje +ILEŚ dodatkowych najemników zamiast -15% kosztu dyplomatycznej aneksji.

XVII.Mameluk
1.XVII-Nowe Idee
XVIII.Neapol
XVIII.1-Zerwano unię z Aragonią.
XVIII.2-Neapol otrzymuje decyzje +1 manewru lidera jeśli ukończy defensywę.
XVIII.3-Nowe Idee
XIX.Zmiany na prowincjach
XIV.1-Zurich otrzymuje Inland Center of Trade.
XIV.2-Messina otrzymuje Inland Center of Trade.
XIV.3-Sao Tome otrzymuje Center of Trade.
XIV.4-Stockholm otrzymuje unikalny Mercenary camp.

XX.Najemnicy


XXI.Zmiany w Afryce
XXI.1-Dodano rynek Galam
XXI.2-Dodano rynek Atakora
XXI.3-Timbuktu leci dodatkowo do Galam i Atakora
XXI.4-Katsina leci dodatkowo do Atakora oraz do Etiopi zamiast Aleksandrii.
XXI.5-Zanzibar leci dodatkowo do Etiopi.
XXI.6-Dodano Colonial region na terenach rynków: Timbuktu, Katsina, Zambezi, Great Lakes
XXI.7-Dodano nieskolonizowaną prowincje Bakebe do rynku Akatora na wschodzie.
XXI.8-Regiony Sahel, Niger, Kongo, Central africa otrzymały modyfikator +60% core creation cost oraz +1 unrest.

#2
Dziś przygotowałem jeden z trzech segmentów modyfikacji. Największy bo Europa + Ogólne
Drugi pojawi się jutro, będzie związany z Idiamii a zwłaszcza Chinami.
Zapraszam do dyskusji.

Trzeci segment natomiast to Najemnicy, fortyfikacje oraz idee/polityki. Na tej części najbardziej mi zależy by była porządnie przedyskutowana.

#3
Szanuje idee Neapolu, są miodne.

#4
Miałem zagrać w Azji, ale zapisywałem się z myślą, że nie będę wisieć z +100% cost techa przez setki lat.
Nie zgadzam się z : I.15-Zmiejszono bonus do rozwoju instytucji za podnoszenie deva z 5 do 2.
Jeżeli ten "ficzer" zostanie to ja wypisuję się z państw azjatyckich i współczuję grającym tam.
EDIT: Gdyby ktoś chciał uzasadnienie:
Nadrobienie instytucji i tak kosztuje w najlepszym wypadku 2-3k monarch pkt, co zacofuje państwo na 2 techy w każdej dziedzinie i wystawia na atak sąsiadów.
Po takiej zmianie państwa w dalekiej Azji nie będą w stanie nawet w minimalnym stopniu dorównać państwom azjatyckim z poprzednich patchy.
EDIT2: I przypominam, że zacofanie się na kilka techów jest tylko dla jednej instytucji, więc siłą rzeczy trzeba tak zrobić kilkukrotnie, już westernizacja zżerała mniej punktów.

#5
Myślę że jutrzejszy dzień rozwieje wątpliwości z Azją i jej te techowaniem.

#6
Czekam z niecierpliwością, bo pozostałe zmiany wydają się być z sensem i chętnie je przetestuję.
Zauważyłbym też jedno, mod powoli wprowadza kolosalne zmiany w strategiach na dane państwa i sprawia, że wcześniejszy wybór w rozstawieniach może się zmienić.
Na pewno przynajmniej kilka osób miało w głowie plan na kampanię, trochę niesprawiedliwym byłoby nie danie możliwości zmiany państwa, jeżeli ich wcześniej wybrane państwo mocno się zmieniło przez moda.

#7
Już zazdroszczę Habowi ;p

A to z instytucjami moim zdaniem przesadzone bo nie wiem czy Chidori zdajesz sobie sprawę, ale z kolonialnymi krajami instytucje nie przyjdą. Czemu? Wystarczy, że zepsują sobie z krajami azjatyckimi relacje (a do rozprzestrzeniania instytucji trzeba graniczyć z przyjaznym krajem, który już ją ma). Zobaczymy jutro, jestem ciekaw. Na ten moment nie wyobrażam sobie Azji z aż takim zacofaniem techowym bo to będzie instant aneksja.

#8
(12.11.2016, 02:21)Glaedr napisał(a): Czekam z niecierpliwością, bo pozostałe zmiany wydają się być z sensem i chętnie je przetestuję.
Zauważyłbym też jedno, mod powoli wprowadza kolosalne zmiany w strategiach na dane państwa i sprawia, że wcześniejszy wybór w rozstawieniach może się zmienić.
Na pewno przynajmniej kilka osób miało w głowie plan na kampanię, trochę niesprawiedliwym byłoby nie danie możliwości zmiany państwa, jeżeli ich wcześniej wybrane państwo mocno się zmieniło przez moda.

Ogólnie to zmiany nie są tak duże, żeby wpływały na strategie krajów. W Europie większość zmian to delikatne ficzery, które powstały na podstawie doświadczenia.


Instytucje dostaną własną mechanikę w Indiach i Chinach, dzięki czemu tamten region będzie trochę ciekawszy, a usunięcie wbijania instytucji poprzez podnoszenie deva ma głównie na celu sensownego rozwoju instytucji na świecie.
W końcu jeśli da sie wbić jako 1 na świecie instytucje tylko podnosząc deva, to coś jest nie tak.

#9
Pokaż mi, którą instytucję wbijesz jako 1 na świecie podnoszeniem Deva (wydając go setki?).

#10
(12.11.2016, 02:48)Karpaj napisał(a): Ogólnie to zmiany nie są tak duże, żeby wpływały na strategie krajów. W Europie większość zmian to delikatne ficzery, które powstały na podstawie doświadczenia.

Instytucje dostaną własną mechanikę w Indiach i Chinach, dzięki czemu tamten region będzie trochę ciekawszy, a usunięcie wbijania instytucji poprzez podnoszenie deva ma głównie na celu sensownego rozwoju instytucji na świecie.
W końcu jeśli da sie wbić jako 1 na świecie instytucje tylko podnosząc deva, to coś jest nie tak.

Jak dla mnie to leczenie problemu który praktycznie nie istnieje i to w tragiczny sposób sam powodujący problemy, jak Glaedr wyżej napisał wbicie instytucji samym wbijaniem deva kosztuje gdzieś koło 2k-3k monarch pointów więc jakby ktoś z Azji chciał to robić to tak jakby co 50 lat się westernizował i byłby pewnie bardziej zacofany niż poprzez czekanie aż mu te instytucje pod granice podejdą, za to powoduje to problem tej natury że i w Europie instytucje będą się teraz rozprzestrzeniać wolniej przez co wschód czy Niemcy będą czekać na taki kolonializm znacznie dłużej.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości