Witaj!
Rejestracja

  • 2 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Projekt Legion XIII

#1
[Obrazek: a4e92Ly.jpg]

Skład
Oś: GER - lysy, ITA - arcyżużel, JAP - vonRee
Alianci: UK - GAndaLF, USA - Kuciek, ZSRR - Frodo
scenariusz 1938, mod Projekt Legion

regulamin:

Do póki nie powstanie jego ostateczna wersja, jako ściąga niech służą regulaminy z poprzednich legionów:


Gdyby ktoś jeszcze chciał dołączyć, zapraszamy serdecznie. Do wzięcia są np. Francja lub inne kraje z Europy i nie tylko. Startujemy 23 lutego (czwartek), więc czasu do namysłu pozostało niewiele. Wzorem poprzednich legionów opartych na naszym modzie, istnieje możliwość wykreowania głowy swojego państwa oraz jednego dowódcę. Na wszelkie pytania chętnie odpowiem tutaj na forum lub naszej konferencji na GG Smile
GG 49408524
Odpowiedz

#2
Zasady gry

Frakcje:
sojusz Oś: GER+ITA+JAP+inne
sojusz Alianci+Komitern: UK+USA+ZSRR+inne 


I. Dyplomacja
1.1. Zakaz udzielania gwarancji niepodległości.
1.2. Zakaz dostępu militarnego między państwami nie będącymi w tej samej frakcji.
1.3. Możliwość wysyłania sił ekspedycyjnych jedynie do krajów sojuszniczych w frakcji, walczących z tym samym nieprzyjacielem i nie będących w stanie wojny z krajem wysyłającym ekspedycje. 
1.4. Zakaz wypowiadania wojen państwom neutralnym, sterowanym przez AI:
- Oś do rozpoczęcia wojny ,event "Gdańsk albo wojna".
- Alianci całkowity zakaz wypowiadania wojen. Wyjątek punkty w rozdziale VII.
- Komintern do eventu "Wojna zimowa z Finlandia".
1.5. Zakaz wypowiadania wojen oraz przyjmowania do frakcji krajów które są związane z eventami wszczynającymi wojnę innych państw.(tzn Japonia w lipcu 37 nie może wypowiedzieć wojny Finlandii aby ją anektować i pozbawić eventu ZSRR).
1.6. Po wypowiedzeniu wojny przez gracza państwom sterowanym przez AI, należy zająć taki kraj samemu lub z pomocą swoich sojuszników z frakcji w ciągu:
- 6 miesięcy gdy istnieje połączenie lądowe na linii, kraj agresora lub jego sojusznicy (Oś lub Alianci+ZSRR) a kraj napadnięty (dotyczy np. ITA vs Etiopia lub ZSRR vs Hiszpania).
- 12 miesięcy gdy trzeba zaatakować kraj zamorski, (np. GER vs Wenezuela).
- w przypadku gdy kraj napadnięty, utworzy rząd na emigracji, dalszy podbój jego ziem nie jest obowiązkowy (np. GER vs Holandia).
1.7. Jeżeli wojnę prowadzą państwa, które docelowo mają być w tym samym sojuszu np. JAP vs CHN obowiązują takie same czasy jak w 1.6.
1.8. Zakaz rozkładania zagrożenia na członków frakcji przez wypowiadanie wojen, wojnę zawsze wypowiada lider frakcji, wyjątek to JAP vs USA. 
1.9. ITA, SWE oraz HUN jako państwa neutralne mogą wypowiadać tylko wojny eventowe.

II. Handel
2.1 USA, ZSRR, UK i FRA muszą przyjmować umowy handlowe Osi, jeżeli dany kraj po zawarciu umowy zachowa przyrost wynoszący przynajmniej +5 jednostek danego surowca. 
2.2. Zakaz nakładania embarga.

III. Szpiegostwo
3.1. Zakaz obniżania jedności narodowej.
3.2. Zakaz akcji szpiegowskich "Zwiększenie zagrożenia".
3.3. Zakaz przewrotów w państwach sterowanych przez AI.

IV. Produkcja
4.1. Fortyfikacje lądowe i nadmorskie można zbudować do 5 levelu. 
4.2. Zakaz podbijania niezadowolenia w celu otrzymania modyfikatorów za małe IC.

V. Eventy
5.1. Alianci muszą zaakceptować traktat monachijski.
5.2. Polska musi wybrać wojnę w evencie "Gdańsk albo wojna".
5.3. Pakt R-M musi wydarzyć się historycznie.

VI. Oś
6.1. Niemcy muszą honorować pakt R-M.
6.2. Niemcy muszą podjąć decyzję “Gdańsk albo wojna” przed 1 Stycznia 1940.
6.3. Niemcy mogą wypowiedzieć wojnę wszystkim Aliantom zachodnim po evencie “Gdańsk albo wojna”.
6.4. Niemcy muszą wypowiedzieć wojnę Belgii, Holandii i Luksemburgowi tego samego dnia o tej samej godzinie.
6.5. Niemcy mogą wypowiedzieć wojnę SOV od 01.01.1941 
6.6. Europejskie państwa Osi mogą dołączyć do wojny od eventu "Gdańsk albo wojna".
6.7. Japonia może wypowiedzieć wojnę USA od eventu “Gdańsk albo wojna”, nie później niż 1 stycznia 1942.
6.8. Japonia musi jednocześnie wejść do wojny z USA i pozostałymi Aliantami.
6.9. Japonia nie może mieć wojny z Australią, Nową Zelandią oraz Holandią bez wojny z Aliantami.
6.10. Japonia nie może atakować SOV bez wojny z Aliantami.

VII. Alianci i Komintern
7.1. USA może wejść do wojny z Osią od 01.07.1941 jeśli Oś kontroluje Gibraltar i jedną z prowincji nad Kanałem Sueskim.
7.2. USA może wejść do wojny z Osią, jeśli Oś kontroluje 10 prowincji Wielkiej Brytanii na wyspach macierzystych.
7.3. USA może wejść do wojny z Osią, jeśli Oś kontroluje jakąkolwiek prowincję w Ameryce Północnej lub Południowej. 
7.4. SOV może wejść do wojny z Osią od 01.01.1942.
7.5. Jeśli Oś kontroluje 10 prowincji Wielkiej Brytanii na wyspach macierzystych to SOV może wejść do wojny z Osią po 8 miesiącach.
7.6. Jeśli Oś kontroluje 10 prowincji w USA to SOV może wejść do wojny z Osią po 8 miesiącach.
7.7. SOV może wejść do wojny z JAP od 01.01.1943
7.8. Alianci i Komintern wchodząc do wojny z JAP, muszą również wejść do wojny z Osią.
7.9. SOV przed wejściem do Aliantów, musi zakończyć wszystkie wojny rozpoczęte przed niemiecką napaścią. Do takich wojen, nie może zaprosić innych Aliantów.

VIII.Wojna
8.1. Zakaz bombardowania strategicznego, prowincji w których nie ma fabryk lub surowców. 
8.2. Zabronione używanie spadochroniarzy do zajmowania prowincji do której wycofuje się pokonany przeciwnik. (szara strzałka)
8.3. Zakaz rozwiązywania jednostek w czasie gdy kraj gracza, jest w stanie wojny z innym krajem sterowanym przez gracza lub AI, nie dotyczy HQ.
8.4. Zakaz bombardowania niszczącego infrastrukturę drogową wrogiej stolicy oraz sąsiadujących z nią prowincji.
8.5. Wrogi teren mogą zajmować tylko jednostki o szerokości frontu minimum 1.
8.6. Po okrążeniu wrogiej stolicy, jeśli przeciwnik rozwiąże garnizon obrońców, atakujący musi bezzwłocznie zająć stolicę. Podobnie jest w przypadku jeżeli przeciwnik podda punktowaną prowincję, pozostawiając ją bez obrony.
8.7. W ciągu jednej doby liczonej od godziny 0:00 do 0:00 można zrzucić tylko jedną bombę atomową na daną prowincję.
8.8. Dopuszcza się możliwość zrzucenia bomby atomowej na stolicę, jeżeli będzie to skutkowało osiągnięciem 100% postępu kapitulacji (kapitulacja po północy).
8.9. Do przenoszenia bomby atomowej można wykorzystać tylko bombowce. 

OSTATNIA ZASADA
W przypadku wystąpienia sytuacji nieomówionej w regulaminie wywołującej konflikt miedzy graczami, rozwiązanie problemu w swej mądrości i światłości dokonuje JA
GG 49408524
Odpowiedz

#3
Jako, że spam Projektu Legion odbywa się na gadulcowej konferencji, niektórym mogło umknąć, że żyjemy.
Co u nas słychać najlepiej odda Nasz AAR Smile
https://eufigames.com/multiplayer/showth...9#pid16149

lub twarzak
https://www.facebook.com/ProjektLegion/
GG 49408524
Odpowiedz



Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Projekt Legion XV i 3/4 lysy 34 3.276 13.07.2019, 17:56
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XVI - temat organizacyjny GAndaLF 11 1.598 30.03.2019, 23:39
Ostatni post: arcyżużel
  Projekt Legion XV lysy 74 9.343 18.12.2018, 21:28
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XV i pół lysy 15 1.762 25.09.2018, 17:19
Ostatni post: arcyżużel
  Projekt Legion Mod lysy 2 744 24.02.2018, 19:42
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion Mod - dyskusja GAndaLF 16 1.817 22.02.2018, 11:17
Ostatni post: Alternative
  Projekt Legion XV - Regulamin vonRee 9 1.190 21.02.2018, 21:06
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XIV Alternative 49 6.888 30.01.2018, 22:40
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XII lysy 17 3.876 17.02.2017, 20:50
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XI - temat organizacyjny lysy 49 6.135 29.09.2016, 23:00
Ostatni post: lysy

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Wygenerowano w ciągu 82 ms (15.00% PHP / 85.00% MySQL)
Liczba zapytań SQL: 26 / Obciążenie serwera: 0.32 / Zużycie pamięci: 2 MB
[Szczegóły]