Witaj!
Rejestracja

  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Mod zmieniający stabilizację

#1
Mod zmieniający stabilizację z magii w proces. Bazowo raz na 10 lat (+/- modyfikatory) dostajesz +1 staba. Zapewne teraz go nie wprowadzicie (kampania już poszła) ale na przyszłość możecie się tym zainteresować

http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...=stability
Odpowiedz

#2
Przecież teraz też nie jest magią, a procesem wymagającym many.

Poza tym dostajesz disaster z -5 staba czy coś i jesteś w dupie na pół gry.
Odpowiedz

#3
W efekcie disastery nie będą przeskadzajką a realnym zagrożeniem.

Ale to daję w formie sugestii. Kruszyć kopii byście wprowadzili czy próbowali nie będę - sami ocenicie.
Odpowiedz

#4
do SP może i fajne, na MP nikt tego nie wprowadzi.

(24.05.2017, 20:20)tiomor napisał(a): Przecież teraz też nie jest magią, a procesem wymagającym many.

Poza tym dostajesz disaster z -5 staba czy coś i jesteś w dupie na pół gry.


Dostajesz Króla 0-0-0 i wieczne regencje i tak samo jesteś w dupie na pół gry Smile.
Więc pytanie czy wszyscy mają mieć easy mod, czy akceptujemy zdarzenia losowe ?

Dla mnie jest naturalne że jakiś wiekszy disaster powinien być odczuwalny przez lata, a nie znikać za 1 kliknięciem magicznej różdżki Smile, no ale nie sądzę że to się zmieni
Odpowiedz

#5
A nie prościej wrzucić moda że jest jak teraz tylko, że to podniesienie stability po zużyciu many trwa tak samo jak np corowanie?
Odpowiedz

#6
Na chwilę obecną to można byłoby zrobić na zasadzie, że wyłączamy guzik i wprowadzamy decyzję. Decyzja nakłada flagę oraz inicjuje event, który uruchamia się za X dni. Jak event wyskoczy dostajesz +1 staba oraz zdejmuje flagę. Wada - ciężko byłoby nałożyć wszystkie modyfikatory od kosztów stabilności by miały tutaj wpływ (chyba, że ów event przerobimy na MTTH i wtedy tylko modyfikatory porozpisywać jako zmieniające czas ładowania) oraz AI raczej by nie ogarnęło (trzeba byłoby nałożyć im sztuczne ograniczenia, by nie klikali jak najęci do staba +3 zawsze prowadząc siebie do zacofania administracyjnego).
Odpowiedz

#7
AI na multi i tak szybko przestaje istnieć (w Europie), jest tylko farmą. Jedynie na samym początku może być przydatne.
Utrudnienie podnoszenia staba znacząco spowolniłoby snowball i naraziło państwa na poważne konsekwencje. Osobiście chętnie zobaczyłbym coś takiego w grze, ale realnie nie widzę szans na zgodnę sceny.
Państwa, które nie mają historycznych disasterów byłyby uprzywilejowane w stosunku do tych, które takowe mają. Z drugiej strony disastery dotyczą najczęściej państw bardzo silnych (Plc, Gbr, Spa, Fra, Oe) i mogłyby być dobrą okazją do walki z potencjalnym hegemonem regionalnym.
"Wojna to tylko krew i wrzaski. Prawdziwy bieg historii wytycza dyplomacja" - Shilard Fitz-Oesterlen
Odpowiedz

#8
Akurat z disasterów krajowych to jedynym godnym rozważań chyba jest wojna róż. Pozostałe to albo nie wyskakują w ogóle (np. francuska wojna religijna) albo wyskakują bardzo nieczęsto (np. wielka smuta) albo naprawdę musi być pech (np. dekadencja janczarów).
Odpowiedz

#9
Dekandencja Janczarów wyskakuje i od razu możesz się jej pozbyć xd
Ą̸͝͝ǹ̨̀͡d̨̀҉ ̷̴̴͘a̡̛͠s͜͡͝͝ ͟͝w̴̵̷̛̕á͠͝t̷̨͡͏e̵̡r̴̨̀͘ ̧́͘͞͠h̸̡͜a҉̛ś̸ ̛͜n̶̴҉̢͡o̵̵̢͞ ̨̀ç͢o͏̀͝n̸̡͡͞͏s̨̧͘͞͞t̶̕a͏̡͏̷͡ǹ̨͜͠t̡́͡͞ ̶̵̢f͞͠o̴̕r̷̶̢̧m̧͠҉͏́ ̛̕̕͡t̶̡̀ḩ͠͞e͏̶̡҉r̸̶͘e͟ ́ą̧̨̕͝r̶̸͜͟͞ȩ ̀͞i͠҉̷͝n͝ ̕͏w͜͢͢͝a͏̕r͏́ ̴̕n̶̸̕͝҉ò̶̧҉͞ ̵c̀҉̧̡͢o͢҉͘ǹ̛҉̡ś̴͜͏t̶̶͢a̡͘̕͠ņ͠͡t͢͏̧͡ ̡̡͜c̵̵̢͢͠o̵҉̵n̵҉d̛͢͡i̕̕͜t͟͠i̢͏̧͜o҉̸̢̀͠n̶̷̨̧͝s̵̷̨̕
Odpowiedz

#10
Zeby to wprowadzić, trzeba by całkowity rework stabilności zrobić jako występującej w grze - czyli przerobić wszystkie eventy czy to pozytywne czy negatywne, każdy modyfikator, któych jest chyba najwięcej w grze (nic nie jest tak popularne jak legendarne 10% stability cost modifier). Dalej wyedytować rządy, wyedytować zewnętrzne mechaniki jak papiestwo, religie czy estates

Dodatkowo istotną kwestią jest zrozumienie, że balansem stabilności nie jest +3 a 0, więc podobnie jak w przypadku prestiżu wysoka lub niska stabilność powinna dążyć do balansu.
Dużo pracy, ale przy poprawnie wykonanym modzie uważam że było by to ciekawe urozmaicenie moda.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości


Wygenerowano w ciągu 50 ms (69.54% PHP / 30.46% MySQL)
Liczba zapytań SQL: 31 / Obciążenie serwera: 0.27 / Zużycie pamięci: 2 MB
[Szczegóły]