Witaj!
Rejestracja

  • 2 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Projekt Legion Mod - dyskusja

#11
No masz sejwy z kampanii, także jakieś testy zrobisz możesz odpalać dwie gry Tongue
Odpowiedz

#12
To się tak baw, jak chcesz. Ja i tak gram Francją, najwyżej przed następną kampanią będę lobbować swoje. ;P
Wg mnie taki schemat x^2 / 2 byłoby ok, spełniłoby swoją rolę, ale niech się inni na własnej dupie przekonają. ;D
Odpowiedz

#13
Alt - wzór musi pozostać ten sam: hull * k, gdzie k to przelicznik modyfikowalny w pliku tekstowym. Żeby zmienić wzór pewnie by trzeba shackować binarkę.
Walczę jak lew, padam jak mucha.
Odpowiedz

#14
Jako, że kampa wykazała ułomności moda oto moje proponowane zmiany:

- wszystkie budynki do surowców: koszt budowy 7PP czas 80 dni
- forty: koszt budowy 8PP
- wszystkie jednostki droższe x2
- ciężka fabryka ulega zniszczeniu w trakcie bombardowań z wartością 0.1

Dla poniższych budynków, których część już przypadła do gustu, proponuje poniższe kategorie bonusów ale wysokość chciałbym ustalić po dyskusji

- recruit_center
global_manpower_modifier = 0.01
unit_recruitment_time = -0.01
officer_recruitment = 0.01

- intelligence_center
counter_espionage = 0.01
espionage_bonus = 0.01
offmap_land_intel = 0.01
offmap_naval_intel = 0.01
offmap_air_intel = 0.01

- political_center
ruling_party_support = 0.01
global_revolt_risk = -0.01
threat_resistance = 0.01
dissent = -0.01

- research_center
global_leadership = 0.01
research_efficiency = 0.01

W paru przypadkach, np. z partyzantami jest tak, że sobie zmniejszamy a wrogom zwiększamy. W wywiadzie bonusy dostaje i wywiad i kontrwywiad. Oczywiście to jest propozycja i jeśli uważacie, że coś może być przegięciem to wywalamy, natomiast wartości po przecinku na pewno nie powinny być większe niż 0.05.
GG 49408524
Odpowiedz

#15
Rozumiem, że reszta statsów budynków jak w poprzednim modzie:

Po pierwsze trzeba poprawić ceny budynków. Recruit center jest bardzo tanie.

Po drugie bonusy
   officer_recruitment = 0.01
   global_revolt_risk = -0.01
powinniśmy wywalić. Po zrobieniu 100 budynków mamy 100% czyli jednostki się robią od razu i przeciwnik ma 100% revolt risk.

Po trzecie powinien być jakiś limit ilości tych budynków. Żeby właśnie nie naspamować 100 budynków i mieć przegięte bonusy.
Walczę jak lew, padam jak mucha.
Odpowiedz

#16
Wysokość bonusu jest do ustalenia, natomiast limit budynków możemy "wymusić" poprzez dodanie ujemnego modyfikatora np. wzrost zapotrzebowania na dobra konsumpcyjne. Także w obu kwestiach jest pole manewru.

Powyżej tylko podałem jakie bonusy daje dany budynek. Resztę rzeczy nie zmieniałem, także co do cen, czekam na propozycje. Sam plik do wglądu poszedł na konfie.
GG 49408524
Odpowiedz

#17
Dobry pomysł, aby podbijało dobra konsumpcyjne.
Odpowiedz



Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Projekt Legion XV i 3/4 lysy 34 3.276 13.07.2019, 17:56
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XVI - temat organizacyjny GAndaLF 11 1.598 30.03.2019, 23:39
Ostatni post: arcyżużel
  Projekt Legion XV lysy 74 9.343 18.12.2018, 21:28
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XV i pół lysy 15 1.762 25.09.2018, 17:19
Ostatni post: arcyżużel
  Projekt Legion Mod lysy 2 744 24.02.2018, 19:42
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XV - Regulamin vonRee 9 1.189 21.02.2018, 21:06
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XIV Alternative 49 6.882 30.01.2018, 22:40
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XIII lysy 2 1.115 06.06.2017, 21:59
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XII lysy 17 3.875 17.02.2017, 20:50
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XI - temat organizacyjny lysy 49 6.135 29.09.2016, 23:00
Ostatni post: lysy

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Wygenerowano w ciągu 31 ms (53.59% PHP / 46.41% MySQL)
Liczba zapytań SQL: 30 / Obciążenie serwera: 0.1 / Zużycie pamięci: 2 MB
[Szczegóły]