Witaj!
Rejestracja

  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
[DISCORD] [W2ed] Groza w Talabheim

#71
Czy Bóg imperator nie przyszedł z tej śmieszne i nielubianej wersji, gdzie wzięli tyle ile mogli z wh40k I wcisneli do whrpg nie patrząc na to czy pasuje czy nie? :d
Ą̸͝͝ǹ̨̀͡d̨̀҉ ̷̴̴͘a̡̛͠s͜͡͝͝ ͟͝w̴̵̷̛̕á͠͝t̷̨͡͏e̵̡r̴̨̀͘ ̧́͘͞͠h̸̡͜a҉̛ś̸ ̛͜n̶̴҉̢͡o̵̵̢͞ ̨̀ç͢o͏̀͝n̸̡͡͞͏s̨̧͘͞͞t̶̕a͏̡͏̷͡ǹ̨͜͠t̡́͡͞ ̶̵̢f͞͠o̴̕r̷̶̢̧m̧͠҉͏́ ̛̕̕͡t̶̡̀ḩ͠͞e͏̶̡҉r̸̶͘e͟ ́ą̧̨̕͝r̶̸͜͟͞ȩ ̀͞i͠҉̷͝n͝ ̕͏w͜͢͢͝a͏̕r͏́ ̴̕n̶̸̕͝҉ò̶̧҉͞ ̵c̀҉̧̡͢o͢҉͘ǹ̛҉̡ś̴͜͏t̶̶͢a̡͘̕͠ņ͠͡t͢͏̧͡ ̡̡͜c̵̵̢͢͠o̵҉̵n̵҉d̛͢͡i̕̕͜t͟͠i̢͏̧͜o҉̸̢̀͠n̶̷̨̧͝s̵̷̨̕
Odpowiedz

#72
E? O jakiej ty wersji mówisz?
O Age Of Sigmar? Nie gramy w Age Of Sigmar.
Odpowiedz

#73
A w drugiej edycji istniało pojęcie "Bóg Imperator" o kimś innym niż ten pierwszy władca? (Sigmar zresztą zdaje się xd)
Ą̸͝͝ǹ̨̀͡d̨̀҉ ̷̴̴͘a̡̛͠s͜͡͝͝ ͟͝w̴̵̷̛̕á͠͝t̷̨͡͏e̵̡r̴̨̀͘ ̧́͘͞͠h̸̡͜a҉̛ś̸ ̛͜n̶̴҉̢͡o̵̵̢͞ ̨̀ç͢o͏̀͝n̸̡͡͞͏s̨̧͘͞͞t̶̕a͏̡͏̷͡ǹ̨͜͠t̡́͡͞ ̶̵̢f͞͠o̴̕r̷̶̢̧m̧͠҉͏́ ̛̕̕͡t̶̡̀ḩ͠͞e͏̶̡҉r̸̶͘e͟ ́ą̧̨̕͝r̶̸͜͟͞ȩ ̀͞i͠҉̷͝n͝ ̕͏w͜͢͢͝a͏̕r͏́ ̴̕n̶̸̕͝҉ò̶̧҉͞ ̵c̀҉̧̡͢o͢҉͘ǹ̛҉̡ś̴͜͏t̶̶͢a̡͘̕͠ņ͠͡t͢͏̧͡ ̡̡͜c̵̵̢͢͠o̵҉̵n̵҉d̛͢͡i̕̕͜t͟͠i̢͏̧͜o҉̸̢̀͠n̶̷̨̧͝s̵̷̨̕
Odpowiedz

#74
Nie ma w Warhammerze RPG Boga imperatora. Tongue
Sigmar rzeczywiście był imperatorem, jednak dopiero po śmierci stał się Bogiem. A raczej został wyniesiony do rangi boga. 
Jako Bóg Imperator nie widnieje nigdzie, po prostu Sigmar, John Sigmar (nie, nie miał tak na imię xD)
Odpowiedz

#75
Co sądzicie o tym żeby tu spisać nasze pomysły na strategie na najbliższe kilka dni ?
Może dzięki temu nie zajmie nam to znowu 2 godziny na sesji.

Ktoś z osób które zostały na Discordzie po sesji niech spisze to co ustaliliście, bo wiem że o tym rozmawialiście.

Z mojej strony na start dodam jeden postulat - broń.
Skąd ?
- Część mam nadzieję dostarczy Gildia złodziei zgodnie z tym co obiecali.
- Kolejną część znajdziemy na pobojowiskach po walce. Wiemy o jednym w sądzie i chyba o drugim w tej świątyni w której polegliśmy. Może niech zwiadowcy poszukają innych.
- Do tego broń też powinna być w strażnicach. Ruch oporu powinien się zając transportem i składowaniem jej w innym miejscu.
Dokąd ?
Moja propozycja to składowanie w tych 3 pomieszczeniach w tunelach. Wtedy po uwolnieniu ludzi z obozu byśmy ich musieli tam wprowadzić, uzbroić i wyprowadzić na powierzchnie.
Pytanie czy to nie za duże wyzwanie logistyczne ?, tych ludzi są tysiące ponoć.
Alternatywa ?, znaleźć jakieś miejsce na powierzchni w pobliżu każdego obozu i tam składować broń. To może być jednak dużo bardziej ryzykowne i gdy nas przyłapią to zabiorą całość.
Ja jestem za pierwszą opcją.
Część broni też możemy zostawić w Sądzie najwyższym (ew. przydałoby się żeby jakiś oddział ją uporządkował), bo jest to przy okazji wyjście z tuneli i dobre miejsce na wyprowadzenie jednego z ataków.
[-] The following 1 user Likes Mac's post:
  • Andrzej
Odpowiedz

#76
Myślę, że wprowadzanie setek, czy nawet tysięcy ludzi tunelami i wyprowadzanie ich znowu jest logistycznie niewykonalne. Podobnie w przypadku samego planu, bo zakłada on błyskawiczny atak i wykorzystanie elementu zaskoczenia, a taki spacer do podziemi może nam to odebrać. Starych posterunków jest dużo i są raczej ignorowane przez skaveny, myślę, że w tych najbliższych zagród moglibyśmy zrobić magazyny na broń. Poprowadzić tam ludzi i od razu atakować. Ludzie też nie powinni mieć czasu myśleć, czy mają szanse, tylko dać się ponieść i atakować Tongue

Musimy skasować nekromantkę. To jest według mnie w bardzo ważne. Jeżeli obserwacja pałacu nic nie da. To według mnie trzeba będzie zrobić zwiad - możemy całą drużyną, a może to zrobić Durey/Eridar/Conrad pojedynczo lub w grupie jako bardziej ogarnięci w skradaniu. Myślę, że musi nadal jeść, więc np obserwacja kuchni mogłaby pomóc.

Ktoś musi pójść negocjować z Radą i zdać raport temu gościowi co nam zlecił budowę ruchu oporu. Georg Hoffner? Jakoś tak. Jednocześnie niezależnie od decyzji Rady dobrze byłoby pogadać z rycerstwem i szlachtą, żeby nam pomogli.

"Armia" spoza miasta - myślę, że trzeba ich wprowadzić tunelem np dzień przed atakiem, nie ma sensu atakować z zewnątrz, skoro mamy wejście do środka. Jedna grupa powinna zaatakować od tyłu skaveny oblegające świątynię Myrmidii. Jeżeli jednocześnie tamtejsi obrońcy zrobią wypad, to skaveny wzięte w dwa ognie powinny być porobione.

Krasnoludy powinny iść w oddziale na dzielnicę prawną, będzie łatwiej wywabić tych z kamiennego domu do walki jeżeli usłyszą okrzyki o Grimnirze itp oraz odglosy walki.

Cele - myślę, że powinniśmy zaatakować zagrody, uzbroić tych ludzi i wszystkich innych którzy będą chcieli walczyć, tych z ulic. Przydadzą się podżegacze i tego typu osoby. Uzbrojone oddziały według mnie powinny atakować konstrukcje skavenów. My powinniśmy albo zaatakować główną budowlę, albo dokonać zamachu na Asoraka. Albo dwa w jednym :p

Sugeruję zaatakować za dnia. Skaveny dobrze widzą w ciemności, ludzie nie.

Dodatkowo trzeba ustalić synchronizację ataku. Nie wiem czy głos dzwonu poniesie się po całym mieście. Może np po prostu w samo południe? Dzwoń oczywiście dodatkowo też się przyda.
"Wojna to tylko krew i wrzaski. Prawdziwy bieg historii wytycza dyplomacja" - Shilard Fitz-Oesterlen
Odpowiedz

#77
Ktoś chce spróbować zagrać w RPG? Jedna sesja, w czwartek 17-23.
[-] The following 2 users Like Chidori's post:
  • Saegoto, Wiktortex
Odpowiedz

#78
FOR THE EMPEROR!

Poproszę instrukcję tu lub na steam i gram w czwartek. Zdarzyło mi się raz grać nekrolem w warhammera fantasy(nie wybiorę go więcej)

coś mi właśnie  wypadło sorki :v
Odpowiedz



Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [DISCORD] Memy z sesji Letho 1 543 29.11.2018, 11:49
Ostatni post: Takeru
  [Discord] Morddheim PVP 2018 Chidori 18 2.266 02.10.2018, 00:17
Ostatni post: Chidori

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Wygenerowano w ciągu 35 ms (55.37% PHP / 44.63% MySQL)
Liczba zapytań SQL: 31 / Obciążenie serwera: 0.44 / Zużycie pamięci: 2 MB
[Szczegóły]