Witaj!
Rejestracja

  • 2 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Projekt Legion XVI - temat organizacyjny

#11
Niepokonany Gandalfie, skoro chcesz bardzo grać na USA, to dajemy alta na japsa byś i go na morzach zaskoczył skylem i zapiął jak w legionie XIV na lądzieTongue
Odpowiedz

#12
Swoją drogą myślę ze warto zagrać legiona XVI na modzie downfall, ostatni pacz sporo zmienił i już bez niego moim zdaniem mod tej bardzo dobry( ihmo ze dźwięki wyboru floty jednostek lądowych czy samolotów są lepsze niż black ajsie) , powiedziałbym ze nawet jest na poziomie black ice mnogością opcji, wyborem brygad etc chociaż jest ich troszkę jednak mniej acz naprawdę wybór jest duży , bez jego mulących minusów. Polecałbym każdemu legionscie protestować choćby dla przyjemności https://www.dropbox.com/s/px3we377ebexr4...8a.7z?dl=0 jedyny minus jego wyboru byłby taki ze mus jest grac od tego 36 Tongue Nawet powiedziałbym ze zmiany w walce morskiej na tym modzie są bardziej na plus, flota od razu nie leci na dno, jakość osłony ma jeszcze większe znaczenie bo mniej możesz jej dać, z minusów to flote duzo dłużej się buduje szczególnie jak nie posiada się pracitala, a i sam pracital duzo szybciej spada, ale to można zmienić zawsze. Z przyjemnych zmian zasięg oddziaływania drabinki dowodzenia jest chyba największy ze wszystkich znanych mi modów, także zmiana jak najbardziej in plus
Odpowiedz

#13
Ostatnio większość legionistów ma ochotę aby nowa kampania była na scenariuszu 1938, tak więc aby oszczędzić czas chciałbym uściślić ewentualne poprawki do naszego moda o ile byśmy w niego grali. Legion 15 i 3/4 pomijam, bo tam z racji tempa organizacji mamy prawie vanille.
To co w modzie powinno zostać, to traity dla głowy państwa i generała. Portrety są detalem. Nowe jednostki oraz Gibraltar też muszą zostać, podobnie jak prawa wojenne, czy możliwosci budowania portów lub radarów, gdyż wszystko to sprawdziło się. 
Mysle że nowe budynki możemy wywali do kosza, to samo walka powietrzna i morska, które nie zyskały entuzjazmu. Tutaj zostawilbym ewentualnie ilości jakimi dowódca może kierować bez ujemnych modyfikatorów.
To co powinnyśmy zmienić to możliwość aby efekty strategiczne aktywowały się, gdy teren kontroluje sojusznik oraz aby nie było że coś musimy mieć choć przynajmniej w jednym punkcie. Taką sytuację ma m.in. USA, UK i ITA. Pytanie czy zostajemy z wysokością bonusów z moda czy jednak vanilla.
Druga sprawa to oficerowie, którą bardzo odczuli na starcie obecnej kampy w 1939 Alianci, którzy sporo musieli dobić do limitu ze względu na dużą flotę. Myślę, że wymóg w jednostkach powinien zostać ale zamiast tego dopisać na starcie do puli każdego państwa sumy jakie wynikają z posiadanej floty i lotnictwa. Późniejsze klepanie nowych jednostek powinien już każdy ogarnąć.
Jeśli macie jakieś sugestie to śmiało.
Dla mnie w  powyższych propozycjach jako punkt wyjścia jest mod z Legiona 15 faza custom
GG 49408524
Odpowiedz



Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Projekt Legion XV i 3/4 lysy 37 3.872 10.08.2019, 19:40
Ostatni post: arcyżużel
  Projekt Legion XV lysy 74 10.402 18.12.2018, 21:28
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XV i pół lysy 15 1.995 25.09.2018, 17:19
Ostatni post: arcyżużel
  Projekt Legion Mod lysy 2 810 24.02.2018, 19:42
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion Mod - dyskusja GAndaLF 16 2.068 22.02.2018, 11:17
Ostatni post: Alternative
  Projekt Legion XV - Regulamin vonRee 9 1.359 21.02.2018, 21:06
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XIV Alternative 49 7.497 30.01.2018, 22:40
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XIII lysy 2 1.188 06.06.2017, 21:59
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XII lysy 17 4.126 17.02.2017, 20:50
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XI - temat organizacyjny lysy 49 6.368 29.09.2016, 23:00
Ostatni post: lysy

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Wygenerowano w ciągu 27 ms (46.20% PHP / 53.80% MySQL)
Liczba zapytań SQL: 26 / Obciążenie serwera: 0.01 / Zużycie pamięci: 2 MB
[Szczegóły]