Witaj!
Rejestracja

  • 2 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Projekt Legion XI - temat organizacyjny

#1
[Obrazek: 220px-Signum_LEG_XI_CLAUDIA.gif]

Telenowela brazylijska czyli Projekt Legion IX zakończył się. W związku z tym zaczynamy kolejną kampanię Smile

Scenariusz 1936 custom + Projekt Legion Mod
Oś:
GER - nobnoberski
ITA - vonRee + Kuciek
JAP - GAndaLF
SWE - arcyżużel
HUN - Eclipse

Alianci:
UK - Hyperion + Rutherfrodo
USA - Chidori
ZSRR - Alternative
FRA - lysy

Cytat:Zasady gry
[spoil]Frakcje: Oś (GER, ITA, JAP, SWE itp.) oraz Alianci+Komitern (UK, FRA, USA, ZSRR itp.)

I. Dyplomacja
1.1. Zakaz udzielania gwarancji niepodległości.
1.2. Zakaz dostępu militarnego między państwami nie będącymi w tej samej frakcji.
1.3. Możliwość wysyłania sił ekspedycyjnych jedynie do sojuszniczych krajów walczących z tym samym nieprzyjacielem i nie będących w stanie wojny z krajem wysyłającym ekspedycje.
1.4. Zakaz wypowiadania wojen państwom neutralnym, sterowanym przez AI:
- Oś do rozpoczęcia wojny ,event "Gdańsk albo wojna".
- Alianci całkowity zakaz wypowiadania wojen. Wyjątek punkty w rozdziale VII.
- Komintern do eventu "Wojna zimowa z Finlandia".
1.5. Zakaz wypowiadania wojen oraz przyjmowania do frakcji krajów które są związane z eventami wszczynającymi wojnę innych państw.(tzn Japonia w lipcu 37 nie może wypowiedzieć wojny Finlandii aby ją anektować i pozbawić eventu ZSRR).
1.6. Po wypowiedzeniu wojny przez gracza państwom sterowanym przez AI, należy zająć taki kraj samemu lub z pomocą swoich sojuszników w ciągu:
- 6 miesięcy gdy istnieje połączenie lądowe na linii, kraj agresora lub jego sojusznicy (Oś lub Alianci+ZSRR) a kraj napadnięty (dotyczy np. ITA vs Etiopia lub ZSRR vs Hiszpania).
- 12 miesięcy gdy trzeba zaatakować kraj zamorski, (np. GER vs Wenezuela).
- w przypadku gdy kraj napadnięty, utworzy rząd na emigracji, dalszy podbój jego ziem nie jest obowiązkowy (np. GER vs Holandia).
1.7. Jeżeli wojnę prowadzą państwa, które docelowo mają być w tym samym sojuszu np. JAP vs CHN obowiązują takie same czasy jak w 1.6.
1.8. Zakaz rozkładania zagrożenia na członków frakcji przez wypowiadanie wojen, wojnę zawsze wypowiada lider frakcji, wyjątek to JAP vs USA.
1.9. ITA, SWE oraz HUN jako państwa neutralne mogą wypowiadać tylko wojny eventowe.

II. Handel
2.1 USA, ZSRR, UK i FRA muszą przyjmować umowy handlowe Osi, jeżeli dany kraj po zawarciu umowy zachowa przyrost wynoszący przynajmniej +5 jednostek danego surowca.
2.2. Zakaz nakładania embarga.

III. Szpiegostwo
3.1. Zakaz obniżania jedności narodowej.
3.2. Zakaz akcji szpiegowskich "Zwiększenie zagrożenia".
3.3. Zakaz przewrotów w państwach sterowanych przez AI.

IV. Produkcja
4.1. Fortyfikacje lądowe i nadmorskie można zbudować do 5 levelu.
4.2. Zakaz podbijania niezadowolenia w celu otrzymania modyfikatorów za małe IC.

V. Eventy
5.1. Alianci muszą zaakceptować traktat monachijski.
5.2. Polska musi wybrać wojnę w evencie "Gdańsk albo wojna".
5.3. Pakt R-M musi wydarzyć się historycznie.

VI. Oś
6.1 Niemcy muszą honorować pakt R-M.
6.2 Niemcy muszą podjąć decyzję “Gdańsk albo wojna” przed 1 Stycznia 1940.
6.3 Niemcy mogą wypowiedzieć wojnę wszystkim Aliantom zachodnim po evencie “Gdańsk albo wojna”.
6.4 Niemcy muszą wypowiedzieć wojnę Belgii, Holandii i Luksemburgowi tego samego dnia o tej samej godzinie.
6.5 Niemcy mogą wypowiedzieć wojnę SOV od 01.01.1941
6.6 Europejskie państwa Osi mogą dołączyć do wojny od eventu "Gdańsk albo wojna".
6.7 Japonia może wypowiedzieć wojnę USA od eventu “Gdańsk albo wojna”.
6.8 Japonia musi jednocześnie wejść do wojny z USA i pozostałymi Aliantami.
6.9. Japonia nie może mieć wojny z Australią, Nową Zelandią oraz Holandią bez wojny z Aliantami.
6.10. Japonia nie może atakować SOV bez wojny z Aliantami.

VII. Alianci i Komintern
7.1. USA może wejść do wojny z Osią od 01.07.1942.
7.2. USA może wejść do wojny z Osią od 01.07.1941 jeśli Oś kontroluje Gibraltar i jedną z prowincji nad Kanałem Sueskim.
7.3. USA może wejść do wojny z Osią, jeśli Oś kontroluje 10 prowincji Wielkiej Brytanii na wyspach macierzystych.
7.4. USA może wejść do wojny z Osią, jeśli Oś kontroluje jakąkolwiek prowincję w Ameryce Północnej lub Południowej.
7.5. SOV może wejść do wojny z Osią od 01.01.1942.
7.6. Jeśli Oś kontroluje 10 prowincji Wielkiej Brytanii na wyspach macierzystych to SOV może wejść do wojny z Osią po 8 miesiącach.
7.7. Jeśli Oś kontroluje 10 prowincji w USA to SOV może wejść do wojny z Osią po 8 miesiącach.
7.8. SOV może wejść do wojny z JAP od 01.01.1943
7.9. Alianci i Komintern wchodząc do wojny z JAP, muszą również wejść do wojny z Osią.

VIII.Wojna
8.1. Zakaz bombardowania strategicznego, prowincji w których nie ma fabryk lub surowców.
8.2. Zabronione używanie spadochroniarzy do zajmowania prowincji do której wycofuje się pokonany przeciwnik. (szara strzałka)
8.3. Zakaz rozwiązywania jednostek w czasie gdy kraj gracza, jest w stanie wojny z innym krajem sterowanym przez gracza lub AI, nie dotyczy HQ.
8.4. Zakaz bombardowania niszczącego infrastrukturę drogową wrogiej stolicy oraz sąsiadujących z nią prowincji.
8.5. Wrogi teren mogą zajmować tylko jednostki o szerokości frontu minimum 1.
8.6. Po okrążeniu wrogiej stolicy, jeśli przeciwnik rozwiąże garnizon obrońców, atakujący musi bezzwłocznie zająć stolicę. Podobnie jest w przypadku jeżeli przeciwnik podda punktowaną prowincję, pozostawiając ją bez obrony.
8.7. W ciągu jednej doby liczonej od godziny 0:00 do 0:00 można zrzucić tylko jedną bombę atomową na daną prowincję.
8.8. Dopuszcza się możliwość zrzucenia bomby atomowej na stolicę, jeżeli będzie to skutkowało osiągnięciem 100% postępu kapitulacji (kapitulacja po północy).
8.9. Do przenoszenia bomby atomowej można wykorzystać tylko bombowce.

IX. Custom
9.1. Zakaz całkowitego likwidowania lotnisk i portów. Mogą one zostać zredukowane tylko do poziomu 1.
9.2. Na etapie custom można maksymalnie zbudować następujące ilości PP:
GER - 172 bazowego PP
ITA - 82 bazowego PP
JAP - 112 bazowego PP
SWE - 72 bazowego PP
UK - 193 bazowego PP
USA - 307 bazowego PP
ZSRR - 193 bazowego PP
FRA - 117 bazowego PP
HUN - 38 bazowego PP
9.3. Każdy przed ukończeniem customa ma rozmieścić jednostki !!!

OSTATNIA ZASADA
W przypadku wystąpienia sytuacji nieomówionej w regulaminie wywołującej konflikt miedzy graczami, rozwiązanie problemu w swej mądrości i światłości dokonuje JA[/spoil]

Jak najszybciej dopinamy regulamin. Jeśli nie będzie sprzeciwu wersja powyżej będzie obowiązywać. Kto nie dał wykazu traitów dla głowy państwa i jednego generała, to proszę to zrobić jak najszybciej. Gdy każdy to zrobi prześlę skończonego moda.
GG 49408524
Odpowiedz

#2
czy custom czy historyczny, ja sie dostosuje

jakie propozycje skladow??
Odpowiedz

#3
Niech każdy określi się w co chciałby zagrać oraz 3 państwa które preferuje i w jakiej kolejności. Ja mając te dane, zrobię tabelkę jak w Legionie 9 i zobaczymy co wyjdzie.
Podejrzewam, że mod lepiej sprawdzi się w customie, ale to tylko moje przypuszczenia.
GG 49408524
Odpowiedz

#4
ITA lub FRA
moge byc jako gracz nr2 na JAP, GER lub SOV
Odpowiedz

#5
Szwecja :twisted:
Odpowiedz

#6
Miało być po 3 deklaracje. Słownie trzy arcy Smile
GG 49408524
Odpowiedz

#7
Jak wiadomo Szwecja posiada taki sam kolor jak usa, co powoduje pewne problemy z rozróżnieniem jednostek na pierwszy rzut oka. Także proponuje żeby zmienić kolor Szwecji na taki którym nie dysponuje żadne istotne państwo, tj purpurę tyryjską <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.colorhexa.com/66023c">http://www.colorhexa.com/66023c</a><!-- m -->
Odpowiedz

#8
Pozostaje pewna kwestia w przypadku gry na customie. Czy wprowadzamy jakiś górny limit dla ilości PP?
Pytanie jest o tyle zasadne, ze UK, ZSRR i USA jak postawia PP na maxa, to nie beda mialy nadwyzek metali rzadkich dla panstw Osi.
GG 49408524
Odpowiedz

#9
Aha i jeszcze co do krajów. Ja bym chciał coś dużego do współdzielenia. Może być GER SOV USA(usa może lepiej dzielić tak, że gracz z FRA przechodzi do USA) UK. Jeżeli miał bym grać sam to JAP, USA albo ITA
Walczę jak lew, padam jak mucha.
Odpowiedz

#10
Na tą chwile tj po rezygnacji firefoxa z udziału w legionie XI i braku odzewu od seby(na razie działam i zasypuje lud eufi spamem na pw) krajów będzie akurat.
Odpowiedz



Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Projekt Legion XV i 3/4 lysy 34 3.276 13.07.2019, 17:56
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XVI - temat organizacyjny GAndaLF 11 1.598 30.03.2019, 23:39
Ostatni post: arcyżużel
  Projekt Legion XV lysy 74 9.343 18.12.2018, 21:28
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XV i pół lysy 15 1.762 25.09.2018, 17:19
Ostatni post: arcyżużel
  Projekt Legion Mod lysy 2 744 24.02.2018, 19:42
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion Mod - dyskusja GAndaLF 16 1.816 22.02.2018, 11:17
Ostatni post: Alternative
  Projekt Legion XV - Regulamin vonRee 9 1.189 21.02.2018, 21:06
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XIV Alternative 49 6.882 30.01.2018, 22:40
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XIII lysy 2 1.115 06.06.2017, 21:59
Ostatni post: lysy
  Projekt Legion XII lysy 17 3.875 17.02.2017, 20:50
Ostatni post: lysy

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Wygenerowano w ciągu 68 ms (77.47% PHP / 22.53% MySQL)
Liczba zapytań SQL: 31 / Obciążenie serwera: 0.24 / Zużycie pamięci: 6 MB
[Szczegóły]