Witaj!
Rejestracja

  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Stellaris - dyskusja

DD 15 listopada 2018r

A w środku... handel niewolnikami! Cena niewolnika zależna od jego przydatności jako niewolnik!
Mandates (cele?) dla demokracji!
[Obrazek: upload_2018-11-15_12-11-51.png]
Odpowiedz

Premiera 6 grudnia!
https://www.youtube.com/watch?v=BHqZa8X7...e=youtu.be
Odpowiedz

[Obrazek: DsnEqqOXoAALKgf.jpg]
[-] The following 2 users Like Elas's post:
  • Stobek, tiomor
Odpowiedz

Nowe procesy produkcji:
https://twitter.com/StellarisGame/status...6857132039

Nowe civiki:
https://twitter.com/StellarisGame/status...9055671296

Coś o slotach na planetach:
https://twitter.com/StellarisGame/status...4282219520
[-] The following 2 users Like tiomor's post:
  • Elas, Krystian
Odpowiedz

[Obrazek: nRpSlAk.png]
Odpowiedz

Patch notes dla MegaCorp!
Odpowiedz

"* Reworked sectors to be automatically generated, removing the "mini-economies" and having them directly copntribute to your empire stockpiles"

To jak dla mnie najważniejsza zmiana od początku Stellaris

"* Reworked factions to always give an amount of influence based on their faction approval, rather than having a hard cutoff below which they would contribute nothing"

 Grywalność+

"* Colony ships built via the expansion planner will be automatically constructed at the starbase nearest the target planet"

Ta zmiana ma bardzo duże znaczenie bo potrafi znacznie skrócić1 czas w jakim zdobędziemy nową planetę.
Duży +

"* Leader Capacity has been removed from the game and replaced with energy credits upkeep for each leader"

W sumie nieźle, bo sytuacje w których brak jest miejsca na jednego, arcypotrzebnego zarządcę/admirała potrafiły być bardzo frustrujące

"* You no longer get influence when another empire finishes first contact project before you do"

SUPER, to oznacza, że wreszcie w grach z AI będzie opłacało się poświęcić trochę badań dla wpływów. Jak to się nie mówi, bez nauki nie ma wpływów

"* Federations are now always led by the most powerful member empire rather than having a rotating presidency (25% more power than leader is required to replace an existing president)"

Koniec z sytuacjami gdy w środku wojny flota federacji przechodzi z jednego imperium na drugie? Czy też poważny problem w momencie, gdy aktualny posiadacz floty federacji straci w bitwie swoją własną, co spowoduje spadek mocy przywódcy federacji i jego zmianę? 

"* Reworked relative empire power to be based on fleet power, economic power and tech power (in order of descending importance). Economic power is calculated as the amount of resources produced by the empire each month, multiplied by the base value of said resources, while tech power is calculated by the total cost of researched techs"

Może być rozwiązaniem co do powyższego

"* Culture shock is now a planet modifier rather than a pop modifier"

Nerf na samozwańczych konkwistadorów. +++++

fajne to Stellaris 3.0
- Dużo jeździ pan na nartach. Czy zdarzyło się panu kiedykolwiek coś złamać?
- Tak, konstytucję.
Odpowiedz

@Chidori
Widzę tutaj polę do współpracy między moim corpem, a twoim rojem (pierwszy budynek od lewej)[Obrazek: DtfEolPWsAAWK8h.jpg]
[-] The following 2 users Like tiomor's post:
  • Chidori, Wiktortex
Odpowiedz

Fixy na betapatchu
[-] The following 1 user Likes Elas's post:
  • tiomor
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości