Witaj!
Rejestracja

  • 4 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Zasady

#1
ZAKAZ EXPLOITÓW
I. Multiplayer:
  1. Prędkość: Normal (o ile da radę)
  2. Kształt galaktyki: Eclipse
  3. Wielkość: 800
  4. Zakaz pauz (poza sprawami organizacyjnymi)
  5. Poziom trudność: Commandore/Admiral/Grand
  6. Imperia AI: Brak
  7. Siła kryzysu: 5/4x
  8. Gwarantowane planety: 2
  9. Wszystkie pozostałe ustawienia domyślnie na 1 (koszt techa, hyperlinie etc)
II. Ograniczenia co do ras:
  1. Zakaz brania "odkurzaczy" w każdej wersji. Czyli wszystkich określanych jako "genocidal gameplay" oraz tych, które posiadają specjalny specjalny CB powodujący natychmiastowe przejęcie systemu.
  2. Zazaz brania driven assimilators
III. Interakcje między graczami:
  1. Złamanie niemechanicznego napa nie powoduje ubytku na honorze i RiGCzu łamiącego
  2. Maksymalnie 3 umowy naukowe i handlowe . W przypadku skończenia tradycji dyplomatycznej limit ten zwiększa się do 5.
  3. Dozwolone są wszelki mechaniczne formy "podległości".
IV. AI:
  1. Zakaz wypowiadania wojen fallen empires przed przebudzeniem
  2. Zakaz uwalniania planet jako AI
V. Wojny:
  1. Gracz może wziąć maksymalnie 10% +1  (dalej "10%") systemów przeciwnika zaokrąglane w dół. Z ograniczeniami co do mikro państw czyli:
    • 1-9 systemów - 2 systemy do wzięcia
    • 10-19 - 3 systemy i dalej normalnie:
    • 20-29 - 3
    • 30-39 - 4 i tak dalej
  2. W przypadku wojen kilku vs. kilku liczba 10% jest mnożna przez ilość broniących, gdzie żaden nie może stracić więcej niż 10%
  3. Status Quo może być wzięty jedynie za obopólną zgodą dwóch stron. Brak takiej zgody jest również zgodą na wymuszenie pokoju przez AI.
  4. Zakaz przekraczania claimów na państwie powyżej 10% ogólnej liczby systemów państwa claimowanego
  5. Zakaz wyzwalania czegokolwiek pod kontrolę AI
  6. Zakaz pierwszej stolicy imperium, chyba, że jej nie wzięcie spowoduje konieczność zrobienia swojej enklawy. Mówiąc inaczej, bierzecie ją możliwe jak najpóźniej.
  7. Zakaz wypowiadania wojen z CB powodujących natychmiastowe przejęcie systemów.
  8. Zakaz tworzenia "swoich" enklaw w momencie brania zwycięskiego pokoju. Systemy przeciwnika można odcinać, jest jednak przymus otwarcia granic, jeśli po coś będzie musiał tam polecieć (do momentu wejścia jump drivów)
  9. Używanie colossusów (kolosów?) jest dozwolone tylko i wyłączenie w ramach claimów o które się walczy.
  10. Zakaz wypowiadania wojen z wszystkich Casus Belli, które powodują aneksje przeciwnika
  11. Maksymalna ilość planet jaką można zabrać w pokoju, to 10% planet przeciwnika, zaokrąglane w górę.
  12. Gracz nie może być zredukowany poniżej 3 planet.
  13. ZAKAZ FAKE WAR
[*]VI. Federacje:



  1. Zakaz tworzenia federacji przez graczy
  2. Dopuszczone są federacje tworzone przez end game crisis. W takiej sytuacji zakazana jest flota federacyjna i gracz ma obowiązek opuścić federacje w momencie zażegnania kryzysu



[*]VII. Brak gracza:




  1. Pierwsza sesja nieobecności - ochrona
  2. Podczas ochrony zakazana jest jakakolwiek interakcja z ai (np. branie przemarszu, umów, przyjmowanie podarunków, wymiana handlowa itp)
  3. Druga sesja nieobecności - można atakować jak normalnego gracza
  4. Jeśli gracz po pierwszej sesji wróci licznik się resetuje



[*]VIII. Imperia porzucone przez graczy:




  1. Jeśli stanie się na sesji Państwo ma ochronę do końca, a potem kasowane jest w całości, wszystkie zamieszkane planety są zamieniane w niezdatne do terraformowania. 
  2. Jeśli nie na sesji, jest po prostu kasowane.
  3. Jeśli gracz quitnie w trakcie wojny gracze mają prawo dokończyć wojnę i wziąć dopuszczalny % systemów, następnie imperium ma ochronę do końca i jest kasowane.
  4. Dopuszczony jest brak jakichkolwiek ograniczeń w przypadku zredukowania imperium do małego rozmiaru w trakcie wojny - ta decyzja jest podejmowana w momencie quitu przez GMa.



[*]IX. Wymiana systemów:




  1. Jeśli nie ma możliwości mechanicznej wymiany systemów możliwa jest wymiana między sesjami poprzez edit.



[*]X. Załamanie zasad




  1. Wszystkie kary za świadome łamanie zasad będą się opierać na utracie populacji (do 50% z najbardziej ludnej planety). 
  2. Jeśli nie będzie to możliwe wcześniej to skutki taki działań będą cofane między sesjami, jeśli nie będzie możliwe zrobienie tego w trakcie






[*]
Na ten moment dodałem:
Maksymalna ilość planet jaką można zabrać w pokoju, to 10% planet przeciwnika, zaokrąglane w górę.(może się jeszcze zmienić)
Gracz nie może być zredukowany poniżej 3 planet.
ZAKAZ FAKE WAR
Odpowiedz

#2
Zmieniono
"[*]Maksymalnie 3 umowy naukowe i handlowe ."
na
"[*]Maksymalnie 3 umowy naukowe i handlowe . W przypadku skończenia tradycji dyplomatycznej limit ten zwiększa się do 5."
Odpowiedz

#3
Dodano:
Podczas ochrony zakazana jest jakakolwiek interakcja z ai (np. branie przemarszu, umów, przyjmowanie podarunków, wymiana handlowa itp)
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Wygenerowano w ciągu 26 ms (47.59% PHP / 52.41% MySQL)
Liczba zapytań SQL: 26 / Obciążenie serwera: 0.3 / Zużycie pamięci: 2 MB
[Szczegóły]