Witaj!
Rejestracja

  • 2 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Zmiany na przyszlą kampanię

#1
Sporo osób pisze na sb co im się nie podoba w obecnym stellarisie, żeby to nie zgnięło zakładam temat na takie rzeczy.
Odpowiedz

#2
Mi się nie podoba grzebanie w tej grze. Zostawmy wszystko tak jak jest i po prostu grajmy.
Odpowiedz

#3
(07.02.2019, 19:38)Bachu napisał(a): Mi się nie podoba grzebanie w tej grze. Zostawmy wszystko tak jak jest i po prostu grajmy.

Nie.
Odpowiedz

#4
Ja bym ograniczyl modowanie do minimum.
Ogolnie pacze duzo zmieniaja i ciezko balansowac (zreszta na balansie to ja sie nieznam).

Napewno byloby fajnie jakby mozna bylo grac i terminatorami i rojami i tworzyc federacje.

Uturdnic gre dla dobrych graczy,, ulatwic dla slabych.
Odpowiedz

#5
1. Ograniczenie przenoszenia populacji w trakcie wojny.
2. Osłabienie mechanistycznego civika, rekompensata w postaci wzmocnienia syntetycznej ściezki ewolucji, np większe zmniejszenie kosztu zmiany robotów  w inne projekty? Obecnie gdy zmieniasz się w syntów to nei masz żadnego traita co jest bolesne.
3. Zagranie na Wormhole najlepiej na ich nieco większą liczbe, 1.5x/2x? Ja bym proponował by tech od możliwości ich penetrowania się znacznie wcześniej pojawiał  by się otwierało wiele mozliwosci rozwoju ale może też to doprowadzić do blokowania innego gracza wiec chyba należy powoli rpzetestować.
4. Wywalenie ekumenopolis z pierwszej ligi i zastąpienie tego układem produkującym 30-40(?) alloyów 
5. wywalenie nerfów na hive mind albo zmniejszenie ich by więcej ludzi nim zagrało na mp i mieliśmy jakieś obraz jak to będzie wygladać w sceniariuszu multiplayer.
6. Należy pamietac o tym, że przebuffowane zostały roboty przez paradox i coś z tym zrobić.
7. Idea od harmonii ułatwiająca wojny obronne mi się totalnie nie podoba bo  w tej grze atakujący i tak ma trudniej. Zamieniłbym to w jakiś happines? Wpływy z frakcji? Przyrost populacji? Możliwości jest dużo. 
8. Zmniejszenie kosztu tradycji bez zmniejszania kosztu techów. Tradycje odblokowują nowe ciekawe mechaniki i imo lepiej by się grało gdyby miało się je szybciej.

Pewnie dużo jeszcze innych rzeczy o których nie pamiętam.
[-] The following 1 user Likes Krystian's post:
  • Pantax
Odpowiedz

#6
jak najmniej zmian.
Pomkowe zmiany mają sens, takie wystarczą.
[-] The following 1 user Likes Mac's post:
  • Stobek
Odpowiedz

#7
Pomkowe zmiany nie wystarczają wraz z kolejnymi patchami i naszym nabywanym doświadczeniem z rozgrywki.
Odpowiedz

#8
Jeśli chodzi o rywali no to wiemy że to nie działa. Wybieramy najczęściej gracza który nijak ma się do naszej polityki i ustalamy go na rywala żeby dostawać influence.

To może lepiej będzie żeby rywal dawał 1,5 influence ale można mieć tylko jednego i musi to być gracz z którym stykają się nasze granice.
______________________________________________
link
[-] The following 1 user Likes Saegoto's post:
  • Stobek
Odpowiedz

#9
Napewno dalbym wymog graniczenai z danym krajem dla rywali.
Odpowiedz

#10
da się zmodować aby mieć np większą szybkostrzelność przeciwko rywalowi lub coś innego ?

zakaz zmieniania rozszczen w czasie wojny?
zakaz wysuwania rozszzeń większych niż to co można zabrać (np dwie planety zamiast 1. ) . Wyjątek: rozszczenia do rdzennego terytorium utraconego w trakcie wojny.
Trzeba by tez określić, czy mając takie pierwotne rozszczenia można wysuwac nowe czy nie.

podwyższenie kosztów przenosin popów.

usunięcie zasady że wasal nie może prowadzić ekspansji. Sam czekałem z jednym ukladem z ciemną materią na technologię a teraz nie mogę zająć bo jestem wasalem.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości