Witaj!
Rejestracja

  • 7 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Mod

#1

Zmiany ogólne:
1. Wykasowano bonus za planowanie.
2. Gdańsk albo wojna możliwy od stycznia 39 roku.
3. Los Jugosławii możliwy od stycznia 40 roku.
4. Attache jest darmowe, i nie podnosi napięcia światowego.
5. Skasowano możliwość żądania wycofania attache.
6. Dodano możliwość budowania u sojuszników (wolniej niż u siebie)   https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...n+Projects
7. Women in workforce daje teraz 1.5% recruitable population
8. Ai wykonuje teraz focusy na fabryki w pierwszej kolejności, a lość fabryk z focusu została zmniejszona.
9. Zmniejszono ilość otrzymywanego air experience

Teren:
1. Podzielenie stref lotniczych w Egipcie, Turcji, Hiszpanii i bliskiego wschodu
2. Gibraltar podzielony na dwie prowincje.

Technologia:
1. Mobile warfare:
-mobile warfare, org loss when moving zwiększone do -15%
-kampfgruppe recovery ratę zwiększone do 0.25
-Volksturm zamiana recruitable population na 4% reinforce rate
-non discrimatory conspriction zamiana recruitable population na 30% entranchment speed
2.Superior firepower
- overwhelming firepower linę artillery soft attack zwiekszono do+20%
- Integrated Support i Regimental Combat Teams zmniejszono support companies soft attack do +15%
3. Grand battleplan:
-Grand Battleplan zamiana max planning na +15% naval invasion speed i +10% hard attack
- Assault concetration zamiana max planning na +10% line infantry soft attack
-central planning zamiana 10% max planning na +15% line infantry breaktrough
4. Mass assault:
-Operational concetration zamiana max planning na infatry recovery rate +0.1 i armor recovery rate +0.5
5. Usunięto nowoczesne czołgi

Walka:
1. Usunięto stacking penalty
2. Maksymalny debuff przy 100% air superiority wynosi 40%.
3. Zmniejszono wartości entranchment: bazowa wartość ma teraz 3 (wcześniej 5), pierwsi inżynierowie mają teraz wartość 2 (wcześniej 5)
Jednostki:
1. Piechota górska dostaje +15% do walki w górach i 10% do walki na wzgórzach
2. Marines dostają 10% do soft attack.
3. Zmniejszenie air attack w bombowcach strategicznych z 50/100/150 na 40/90/140

Budynki:
1. Zwiększono koszt fortów z 500 (+500 na poziom) do 750 (+750 na poziom). 
2. Zwiększono koszt fortyfikacji przybrzeżnej z 500 (+500 na poziom) do 750 (+750 na poziom).
3. Ograniczono maksymalny poziom fortyfikacji przybrzeżnej do 5 lv.
4. Zmniejszono koszt prowincjonalnego AA z 2500 do 1250.

Surowce:
1. Turyngia daje 8 Wolframu. (GER)
2. Albania daje teraz 3 Ropy, 8 Aluminium, 5 Chromu. (ITA)
3. Bułgaria daje 12 Stali, 2 Aluminium. (RUM)
4. Transylwania daje 13 Stali. (RUM)
5. Zhejiang daje 7 Aluminium, 15 Stali. (JAP)
6. Szantung daje 4 Aluminium, 16 Stali. (JAP)
7. Szanghaj daje 12 Ropy, 11 Gumy. (JAP)
8. Południowa Korea daje teraz 8 ropy (JAP)
9. Syktyvkar daje teraz 7 Aluminium (SOV)

Państwa:
[-] The following 1 user Likes Pantax's post:
  •
Odpowiedz

#2
Zapomniałeś o Deep Battle w Mass Assault:
Operational Concentration (+10% max plan)

Zamienił bym to na jeszce większy bonus do posiłków: Zamaist +5%, które daje ten tech jeszcze standardowo zmienił bym na 7% lub nawet 10% i żadnych innych bonusów z tego techa. To sumarycznie dało by deep battle 22 lub 25% szans na posiłki w trakcie walki. [20% szans jest w drzewku bazowym]
Odpowiedz

#3
1)Jaki jest argument usunięcia kary za stakowanie ?(wydaje mi się ze powinno być przecież umieszczenie miliona żołnierzy w jednej wiosce odbije się na orgamizacji

2) Dlaczego volksurm znowu daje mp ? To nie będzie tak ze każdy będzie to focus owal dla mp ?
Odpowiedz

#4
Ad.1 Ponieważ jest to modyfikator zależny tylko i wyłącznie od liczby dywizji, a nie od liczby batalionów. Do tego ilość dywizji od których się zaczyna (8) sprawia, że pojawia się w większości przypadków jak używa się małych dywizji. Moim zdaniem nie jest to potrzebne, gdyż małe dywizje nie potrzebują dodatkowej kary i bez niej wybór pomiędzy małymi, a dużymi dywizjami będzie lepiej zbalansowany.
Ad.2 Nie daje, wyraźnie jest napisane, że zamiana mp na reinforce rate
Odpowiedz

#5
Podejrzewam, że to doświadczenia z poprzednich kampanii ale czemu w Aleksandrii dodano 20 ropy?
GG 49408524
Odpowiedz

#6
rpa ma do niektórych focusów warunek niebycia w wojnie. w ostatniej kampanii Chidorii to poprawiał między sesjami.
Odpowiedz

#7
No ale przecież i tak nikt raczej nie powinien używać dywizji mniejszych niż 8-10 width i usunięcie tej kary otworzy jedynie furttkę do explotiów.
PS
Jako że zmienai się balans surowców, to imo nie powinniśmy sami w tym grzebać póki co przynajmniej.
Odpowiedz

#8
Zmienia się balans surowców? Jesli tak, to zobaczę po dlc. Co do dywizji to problemem jest już przy szerokości 10, a exploitow nie ma, bo dywizje mniejsze od 8 są zakazane zasadami.
Co do RPA, to możliwe nawet, że nie będzie grane, więc na razie przekopiowałem tylko zmiany z poprzedniej
[-] The following 1 user Likes Pantax's post:
  •
Odpowiedz

#9
Z tą Aleksandrią to nie wiem jak tam z balansem, tylko średnio historycznie żeby szyby naftowe były koło piramid. Jak już coś dostawiać to może nie na zasadzie, że ktoś ma perspektywę zdobyć to, tylko bardziej gdzie co było historycznie tylko powiększyć skalę. Nikt nie powiedział, że każdy ma mieć czołgiSmile
GG 49408524
[-] The following 1 user Likes lysy's post:
  • Saegoto
Odpowiedz

#10
Druga rzecz że nadal działanie paliwa jest dla nas obce - może się okazać że przewróci to balans do góry nogami.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Wygenerowano w ciągu 33 ms (52.97% PHP / 47.03% MySQL)
Liczba zapytań SQL: 31 / Obciążenie serwera: 0.24 / Zużycie pamięci: 2 MB
[Szczegóły]