Witaj!
Rejestracja

  • 2 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Changelog

#1
1. Idee
  1. Nowy zestaw idei - aktualna wersja tutaj
  2. Idee militarne można wziąć dopiero na 6 adm techu (efekt uboczny - militarne widać dopiero na 6)
  3. Zwiększono ilość idei do odblokowania idei narodowej do czterech

2. Technologie
  1. Zmieniono techy na których wchodzą grupy idei na: 4, 6, 8, 11, 13, 16, 18, 20, 23, 25, 28, 30
  2. Drobne zmiany w adm techu żeby nie zostawiać techów bez efektów:
  3. 7 adm tech dostaje farm estate (zamiast 6)
  4. 26 adm tech dostaje 2% prod eff (zamiast 25)
  5. Zmniejszono adm eff z 10% do 5% i dev eff z 10% do 7% (z techów administracyjnych)

3. Edykty
  1. Usunięto edykt od MP
  2. Advancement Effort (- dev cost) dostaje -10% tax mod
  3. Centralization Effort dostaje -0.05 autonomii (było -0.03) i +2 unrest
  4. Defensive Edict (fort def) dostaje -10% MP
  5. Edict of Absulutism to taka kupa, że nawet nie ma sensu zmieniać pewnie xD
  6. Encourage Development dostaje -10% taxa i produkcji
  7. Feudal de Jure law dostaje -0.05 autonomii i -10% MP
  8. Protect Trade dostaje +0.5 wartości handlowej każdej prowki i +0.05 autonomii
  9. Religion Enforced dostaje -15% institution spreed  i +10% do kontrybucji prowincji do religious unity
  10. Religious Unity dostaje -10% kosztu misjonarza, +2 unrest i zmniejsza kontrybucje prowincji do religious unity o 10%
  11. Dodano Destroy Roads: -15% movement speed, +1 attri, -10% tax, prod i trade goods
  12. Edykt można zdjąć dopiero po 10 latach

4. Balans
  1. Centra handlu
    • Koszt 2 poziomu zwiększony do 1000, 3 poziomu do 2000
    • 2 poziom daje +1 building slot na state, 3 daje +2
    • Usunięto bonus do sailors i manpower
    • Usunięto zmniejsze spadku navy tradition
  2. Zwiększono bazowy koszt najemników do 1 000 000
  3. Uniemożliwiono exploitowanie deva w trakcie wojny
  4. Usunięto możliwość zdobycia power projection
  5. Bazowe interest zwiększone do 7 (z 4)
  6. Slacken Recruitment nic nie daje i nic nie zabiera
  7. Usunięto kare prestiżu za zerwanie unii
  8. Amerykańskie native nie mają juz kolonisty (bo debile tylko latają i devują prowki z których potem emigrują)
  9. Kawaleria ma teraz prędkość 0.8, artyleria 0.6 (wcześniej wszystko 0.7)
  10. Kara za zbyt duża ilość kawalerii zmniejszona do 10%

5. Polityki
Nowe polityki - click
Ze względu na spierdoloną mechanike polityk, każde państwo na dzień dobry ma dwie grupy idei które nic nie dają. Jak ktoś je sobie usunię to dostanie na ryj takie debuffy, że się posra (-50% trade, tax i prod eff, -10% dyscy), więc radze ich nie usuwać. Jeśli je ktoś usunie, żadnych editow nie będzie!

6. Misje
Usunięto wszystkie misje i zastąpiono drzewkiem rozwoju morsko-kolonialnego. Ze względów mechanicznych rekrutacja explo i conq jest możliwa tylko przy pomocy decyzji, która ma stały koszt.

7. Decyzje i eventy
  1. Usunięto eventy związane z Burgundią i z buntami w Niderlandach.
  2. Usunięto eventy z stworzeniem Konfederacji u Teutonów
  3. Usunięto event z zmianą grup idei przy tag switchu
  4. Dodano decyzje pozwalającą na podbicie adm/dip/mil o do 2. Podbicie z 0 do 1 kosztuje 150, z 1 do 2 250 złota

8. Ery
Usunięto wszystkie bonusy narodowe, dodano bonusy odblokowujące polityki (po 2 na ere, każdy odblokowuje po jednej adm, dip i mil)
Ą̸͝͝ǹ̨̀͡d̨̀҉ ̷̴̴͘a̡̛͠s͜͡͝͝ ͟͝w̴̵̷̛̕á͠͝t̷̨͡͏e̵̡r̴̨̀͘ ̧́͘͞͠h̸̡͜a҉̛ś̸ ̛͜n̶̴҉̢͡o̵̵̢͞ ̨̀ç͢o͏̀͝n̸̡͡͞͏s̨̧͘͞͞t̶̕a͏̡͏̷͡ǹ̨͜͠t̡́͡͞ ̶̵̢f͞͠o̴̕r̷̶̢̧m̧͠҉͏́ ̛̕̕͡t̶̡̀ḩ͠͞e͏̶̡҉r̸̶͘e͟ ́ą̧̨̕͝r̶̸͜͟͞ȩ ̀͞i͠҉̷͝n͝ ̕͏w͜͢͢͝a͏̕r͏́ ̴̕n̶̸̕͝҉ò̶̧҉͞ ̵c̀҉̧̡͢o͢҉͘ǹ̛҉̡ś̴͜͏t̶̶͢a̡͘̕͠ņ͠͡t͢͏̧͡ ̡̡͜c̵̵̢͢͠o̵҉̵n̵҉d̛͢͡i̕̕͜t͟͠i̢͏̧͜o҉̸̢̀͠n̶̷̨̧͝s̵̷̨̕
[-] The following 1 user Likes Elas's post:
  • Takeru

#2
Wielka Brytania
* -10% ship cost
* +10% ICA
- -15% dip annexation cost, +3 number of states
- +20 global settler increase
- +15% global tariffs
- +10% goods produced
- +5% discipline
- +33% blockade efficiency, +1 to siege for blockade
* +33% naval force limit

Japonia
Motyw przewodni: samuraje
* -10% stab cost
* +10% ica
- +20% domestic trade power
- -15% AE
- +20% manpower
- -5% tech cost, +10% institution speed
- -10% ship cost
- +15% sailors
- +20 colonial growth
* +10% ICA

Portugalia
* +10% land morale
* +10% trade eff
- +25% sailors, +25% colonial range
- +10% goods produced
- +10% global trade power, - 5 shock damage received
- +1 merchant
- -10% build cost, +0.1 yearly absolutism
- +15 colonial growth
- +10% ACA
* +20% global tariffs

Tuluza
Motyw przewodni: french ducal ideas + domieszka Prowansji i kolonializmu
* -10% cavalry cost
* -10% fort maintenance
- +10% domestic trade power
- +1 maneuver, +10% +15% CCA
- -1% prestige decay
- +10% tax
- +10% morale
- +15 colonial growth
- +15% naval force limit, -5% naval maintenance
* +10% trade steering

Normandia
* +10% trade steering
* +5% discipline
- +10% tax
- +10% domestic trade power
- +20% fort defense
- +2% missionary strength, +1 yearly papal influence +0.4 fervor
- -10% ship cost
- +10% morale
- +1 yearly prestige
* +15% global tariffs

Holandia
* +25% sailors
* +33% colonial range, +25% naval force limit
- +5% 10% siege ability, +10% ICA
- +0.1 inflation reduction
- +1 merchant, +10% trade range
- -10% dev cost
- -10% sailor maintenance, -10% CoT upgrade cost
- +3 tolerance of heretics
- +10% fire damage
* +15% trade eff

Palatynat
* +10% tax
* +1 diplomatic reputation, +1 diplomatic relation
- -10% stab cost
- -10% idea cost
- +5% discipline
- +25% religious unity, +5% church power +1 papal influence +0.4 fervor
- -10% dev cost
- +25% land force limit
- +10% production eff
* +5% fire dmg, +33% condo size

Czechy
* -10% advisor cost
* +10% imperial authority growth, +1 diplomatic reputation
- +5% ICA, -5% shock damage received
- +10% goods produced
- +2 tolerance of heretics
- -2 unrest
- -10% tech cost
- -10% stability cost
- +10% +15% manpower recovery speed
* +1 fire

Zakon Szpitala Najświętszej Marii Panny Domu Niemieckiego w Jerozolimie
* +10% CCA
* +10% institution spread
- +10% tax
- +15% manpower recovery speed
- -15% culture conversion cost
- +2% missionary strength, +1 papal influence, +5% church power +0.4 fervor
- -10% development cost
- +1 missionary
- +2 tolerance of the true faith
- +5% discipline

Dania
* +1 possible policies
* +5% ICA, - 1 army tradition decay+0.75 army traditiion
- +33% colonial range, +5 colonial growth
- +10% national tax modifier
- +15% tariffs
- -10% naval maintenance, -10% sailor maintenance
- +33% naval force limit
- +10% trade steering
- +2 tolerance of the true faith, +10% church power +1 papal influence +0.4 fervor
* - 10 fire damage taken

Wenecja
* +10% global trade power
* +20% sailors
- +25% naval force limit, -10% galley cost
- +-1% military tradition decay, -5% tech cost
- +1 land fire
- +10% trade eff
- -10% naval maintenance, -5% sailors maintenance
- +10% ICA, +25% condottieri size
- +10% siege ability, +1 siege from naval blockade
* +1 merchant

Ruś
* +1.5% missionary strength
* +10% manpower, +1 land maneuver
- -5 years of separatism
- +15% CCA
- -10% dev cost
- +0.5 legitimacy and prestige
- +10% global trade power
- +10% goods produced
- +2 tolerance of true faith
* +5% discipline

Syria
* +25% manpower
* -15% land attrition
- +2% missionary strength
- -10% dev cost
- -10% cavalry cost, +10% cca
- +1 leader shock
- +15% fort defence
- +10% trade eff
- +33% privateering eff
* +20% domestic trade power

Tunezja
* -20% galley cost
* -15% dev cost
- +10% ICA
- -15% advisor cost,
- +15% manpower, +1% missionary strength
- +25% sailors
- +25% embark speed
- +25% privateer eff, +20% domestic trade power
- +1 tolerance of the true faith, +7.5% fire damage
* +15% naval force limit modifier

Bizancjum
* -10% advisor cost
* +2 tolerance of true faith
- +15% +10% manpower,
- +-5 -10% shock damage taken, +5% goods produced
- +10% tax
- +3% missionary strength
- -10% stab cost
- +10% global trade power
- +10% ACA, +10% siege ability 5% dyscypliny
* +1 prestige

Owce (Qara Qolunyu)
Motyw: mieszanka idei czarnej i białej owcy
* +20% CCA
* +3 tolerance of heretics
- -10% cavalry cost, +1 yearly tribal allegiance
- -10% core cost, -10% dev cost
- -1 unrest, +50% loot speed
- +10% tax
- +1 diplomat, +5% morale
- -10% stability cost
- +10% goods produced
* +1 shock

Nowogród
* +10% morale
* +1 dip reputation
- +1 prestige
- +1% missionary strength, -5% stab cost
- +0.5 republican tradition
- +1 merchant, +5% global trade power
- +25% manpower
- +25% privateer efficiency, +25% naval forcelimit
- -20% light ship cost
* +0.5 army tradition, +5% ACA


RELIGIE:
Katolicyzm:
1. Można teraz dostać 2 dyscypliny w kurii
2. Bazowy przyrost Papal Influence zwiększono z 0.5 do 1.
Prawosławie
1. Usunięto ikonę św. Michała
Reformed
1. Usunięto morale morskie

2. Zapał stabilności daje teraz dodatkowo -1% spadku militarnej tradycji
3. Zapał handlu daje teraz 15 dow zrostu kolonii
Protestantyzm
1. Usunięto morale morskie
Anglikanizm
1. Zabicie i nowa żona kosztuja 50 zamiast 100.
2. Zabicie żony daje 10 army tradition.
3. Nowa żona daje generała z 60 army tradition.
RZĄDY
INNE:
1. Usunięto możliwość dawania subsydiów.
Spierdalaj 
Albo lepiej 
Powiedz gdzie. Podjade 
Bedziesz spierdalał


~PiotrekEU

[-] The following 3 users Like Jakub's post:
  • Elas, Gasparus, moskal

#3
Jeden event JAP zamiast dawać złoto w prowce daje 500 golda.
Nawrócono Kara Koyunlu i Japonie na sunnizm.
Stworzenie Francji wymaga także Lyonu i Aquitaine.
Prusy, Mameluk nie dostają swojego rządu.
Wenecja dostaje normalną republikę kupiecką.
Poprawiono antycheat.
Dodano +1000% heir chance do końca pierwszego roku gry, żeby zmniejszyć ilość wojen sukcesyjnych (większość wyzwolonych państw ma generowanych władców) (tak, to kryptobuff ENG)
Zmniejszone MTH Czeskiego eventu z władcą
Pozmieniano istniejące eventy dla grup idei tak, by wszystkie grupy coś miały
Zwiększono limit prowincji dla republik kupieckich do 100
Dodano jeden state do strefy ekspansji w Persji (nie chce mi się mapki aktualizować, sorki)
Wyzwolono z Węgier Chorwacje i Transylwanie

Szkocja dostaje historical rival z Walia
Northumbria wyzwolona z prowek jakie były dla Szkocji
Osłabiono siłę buntów w Wojnie Dwóch Róż

Usunięto historical friends między POL i LIT oraz usunięto możliwość stworzenia unii
Usunięto Iberian Wedding
Usunięto historical friends między HUN a HAB

Zmiany w nodeach od Xeno
Ą̸͝͝ǹ̨̀͡d̨̀҉ ̷̴̴͘a̡̛͠s͜͡͝͝ ͟͝w̴̵̷̛̕á͠͝t̷̨͡͏e̵̡r̴̨̀͘ ̧́͘͞͠h̸̡͜a҉̛ś̸ ̛͜n̶̴҉̢͡o̵̵̢͞ ̨̀ç͢o͏̀͝n̸̡͡͞͏s̨̧͘͞͞t̶̕a͏̡͏̷͡ǹ̨͜͠t̡́͡͞ ̶̵̢f͞͠o̴̕r̷̶̢̧m̧͠҉͏́ ̛̕̕͡t̶̡̀ḩ͠͞e͏̶̡҉r̸̶͘e͟ ́ą̧̨̕͝r̶̸͜͟͞ȩ ̀͞i͠҉̷͝n͝ ̕͏w͜͢͢͝a͏̕r͏́ ̴̕n̶̸̕͝҉ò̶̧҉͞ ̵c̀҉̧̡͢o͢҉͘ǹ̛҉̡ś̴͜͏t̶̶͢a̡͘̕͠ņ͠͡t͢͏̧͡ ̡̡͜c̵̵̢͢͠o̵҉̵n̵҉d̛͢͡i̕̕͜t͟͠i̢͏̧͜o҉̸̢̀͠n̶̷̨̧͝s̵̷̨̕
[-] The following 2 users Like Elas's post:
  • Karpaj, Takeru

#4
Rządy:
Teokracje:
2.  2.5 dyscypliny / 7.5% morale / 15% mp
3. 2 tolerancji własnej religii/ -20% warscore'a od innowierców
4. 5 state / 2 kultury
5. darmowa polityka adm albo dip
6. +5 maksymalnego absolutyzmu i +0.1 absolutyzmu rocznie
7. zmiana w republikę i w monarchię to utrata 3 reform.
Republiki:
2. 2.5 dyscypliny /  7.5% morale
3. i 4 republikańskie reformy dotyczące głosowania bez zmian
5. 5 state/ -25% utrzymania state
6. 10% tp/parlament i -1 unresta/ -15% utrzymania fortu
7. darmowa polityka adm lub dip
8. 2 kultury akceptowa/ -0.1 autonomii/ 1 dodatkowy doradca i -5% kosztu doradcy
9. Zmiana w monarchie i w republikę wiążę się z utratą 6 reform.
Monarchia:
2. 15% mp/2.5% dyscypliny
3 -0.1 autonomii/2 akceptowane kultury/ - 10% kosztu doradcy
4. darmowa polityka dip lub adm
5. zamiast -0.5 army tradition decay jest -15% do kosztu utrzymania fortu
6. 5 state/ -25% do kosztu utrzymania state
7. zmiana w teokracje to utrata 5 reform, a w republike to utrata 4 reform
Spierdalaj 
Albo lepiej 
Powiedz gdzie. Podjade 
Bedziesz spierdalał


~PiotrekEU

[-] The following 1 user Likes Jakub's post:
  • Elas

#5
Usunięto core Kastylia, Maroko

Naprawiono ustrój i religie VEN
HOL dostaje elektora
Naprawiono instytucje
Przywrócono Normandie ._.
Usunięto możliwość stworzenia bagietlandu

Era Reformacji wymaga instytucji kolonializmu
Protestantyzm wymaga ery religii (koniec unikania disasterów, ha!)
Cofnięto nerf złota u JAP, przyśpieszono pojawienie się jednego złota

Zrobiono z trade company w strefie ekspansji CNy. Pojawi się jeszcze jakaś "blokada" przy przejściach przy Sahare aby uniemożliwić wcielenie tych terenów do państwa zamiast stworzenia CN
Naprawiono granice ekspansji na Pacyfiku
Ą̸͝͝ǹ̨̀͡d̨̀҉ ̷̴̴͘a̡̛͠s͜͡͝͝ ͟͝w̴̵̷̛̕á͠͝t̷̨͡͏e̵̡r̴̨̀͘ ̧́͘͞͠h̸̡͜a҉̛ś̸ ̛͜n̶̴҉̢͡o̵̵̢͞ ̨̀ç͢o͏̀͝n̸̡͡͞͏s̨̧͘͞͞t̶̕a͏̡͏̷͡ǹ̨͜͠t̡́͡͞ ̶̵̢f͞͠o̴̕r̷̶̢̧m̧͠҉͏́ ̛̕̕͡t̶̡̀ḩ͠͞e͏̶̡҉r̸̶͘e͟ ́ą̧̨̕͝r̶̸͜͟͞ȩ ̀͞i͠҉̷͝n͝ ̕͏w͜͢͢͝a͏̕r͏́ ̴̕n̶̸̕͝҉ò̶̧҉͞ ̵c̀҉̧̡͢o͢҉͘ǹ̛҉̡ś̴͜͏t̶̶͢a̡͘̕͠ņ͠͡t͢͏̧͡ ̡̡͜c̵̵̢͢͠o̵҉̵n̵҉d̛͢͡i̕̕͜t͟͠i̢͏̧͜o҉̸̢̀͠n̶̷̨̧͝s̵̷̨̕
[-] The following 1 user Likes Elas's post:
  • Takeru

#6
Ponerfiono polityki (zmiany w gdocsie), zmieniono wymagania polityk od estate (45+% loyalty, 70+% influence), dodano triggered moddifiers zdejmujące bonusy polityk, które mają wymagania (póki co dla adm).
Poprawki w religiach i lokalizacjach armii od Xeno
Poprawioni idee Tuluzy i Owcy
Dummy ideas teraz pozwalają rekrutować explo (a więc i odkrywać morza). Wyłączenie przycisku w następnej wersji

Wyłączono karę prestiżu przy szybkim wyjściu z wojny, usunięto karę prestiżu za zerwanie unii personalnej, unie można zerwać w trakcie wojny
Trade nodes Safi, Rome, Sevilla, Aleksandria, Aleppo, Persia, Crimea znajdują się teraz w pełni w Europie
Usunięto kontynentalną Azje poza granicą ekspansji
Zablokowano ustrój Inpedent Daimyo
Dodane Cn w Cape
Usunięto wysepki na oceanie indyjskim z kompanii handlowych

Naval doctrines:
usunięto wooden wall
fleet in being daje -10% maitenance cost
free oarsmen daje -15% galley cost
grand armada dostepna dla wszystkich

Usunięto flagshipy dające bonusy jakościowe dla floty, wszystkie nation specific są dostępne dla wszystkich
Ą̸͝͝ǹ̨̀͡d̨̀҉ ̷̴̴͘a̡̛͠s͜͡͝͝ ͟͝w̴̵̷̛̕á͠͝t̷̨͡͏e̵̡r̴̨̀͘ ̧́͘͞͠h̸̡͜a҉̛ś̸ ̛͜n̶̴҉̢͡o̵̵̢͞ ̨̀ç͢o͏̀͝n̸̡͡͞͏s̨̧͘͞͞t̶̕a͏̡͏̷͡ǹ̨͜͠t̡́͡͞ ̶̵̢f͞͠o̴̕r̷̶̢̧m̧͠҉͏́ ̛̕̕͡t̶̡̀ḩ͠͞e͏̶̡҉r̸̶͘e͟ ́ą̧̨̕͝r̶̸͜͟͞ȩ ̀͞i͠҉̷͝n͝ ̕͏w͜͢͢͝a͏̕r͏́ ̴̕n̶̸̕͝҉ò̶̧҉͞ ̵c̀҉̧̡͢o͢҉͘ǹ̛҉̡ś̴͜͏t̶̶͢a̡͘̕͠ņ͠͡t͢͏̧͡ ̡̡͜c̵̵̢͢͠o̵҉̵n̵҉d̛͢͡i̕̕͜t͟͠i̢͏̧͜o҉̸̢̀͠n̶̷̨̧͝s̵̷̨̕
[-] The following 1 user Likes Elas's post:
  • Jakub

#7
Dorzuciłem zmiany ustrojów od Xeno
Ą̸͝͝ǹ̨̀͡d̨̀҉ ̷̴̴͘a̡̛͠s͜͡͝͝ ͟͝w̴̵̷̛̕á͠͝t̷̨͡͏e̵̡r̴̨̀͘ ̧́͘͞͠h̸̡͜a҉̛ś̸ ̛͜n̶̴҉̢͡o̵̵̢͞ ̨̀ç͢o͏̀͝n̸̡͡͞͏s̨̧͘͞͞t̶̕a͏̡͏̷͡ǹ̨͜͠t̡́͡͞ ̶̵̢f͞͠o̴̕r̷̶̢̧m̧͠҉͏́ ̛̕̕͡t̶̡̀ḩ͠͞e͏̶̡҉r̸̶͘e͟ ́ą̧̨̕͝r̶̸͜͟͞ȩ ̀͞i͠҉̷͝n͝ ̕͏w͜͢͢͝a͏̕r͏́ ̴̕n̶̸̕͝҉ò̶̧҉͞ ̵c̀҉̧̡͢o͢҉͘ǹ̛҉̡ś̴͜͏t̶̶͢a̡͘̕͠ņ͠͡t͢͏̧͡ ̡̡͜c̵̵̢͢͠o̵҉̵n̵҉d̛͢͡i̕̕͜t͟͠i̢͏̧͜o҉̸̢̀͠n̶̷̨̧͝s̵̷̨̕

#8
Zmieniono kolor japońskiego centrum handlu
Zmieniono kolor Japonii na mniej angielski i kolor Tuluzy na taki jaki lubie ( ͡° ͜ʖ ͡°) oraz zmieniono Wenecji by się nie mieszał z Palatynatem
Drobne fixy dookoła Owcy
Dodano decyzje na zmianę w republike/monarchie/teokracje kosztem -10% gov reform speed na 10 lat
Do HRE można dołaczyć tylko jeśli cesarz nie jest AI
Cene COT zmniejszono do 800/1600
Nie można dołączyć do HRE kiedy cesarzem jest AI (do sprawdzenia jeszcze)
Rekrutacja genka/admirała kosztuje 1 tradycji
Usunięto AI raidowanie coastów
Ruler personality które były skalowane z expansion/colonialism są teraz skalowane z 2 kolonistami
Dyscyplina z ruler personalities 5 % -> 2.5%, morale 10% -> 5%, 1 shock -> 7% shock damage
Ponerfiono eventy, które dają "instant win" na wojnie w deseń 20% morale -> 10% morale, wywalono wieczne bonusy morskie jakościowe z decyzji (raczej, jakby coś się ostało dajcie znac)

Zadania w 1 erze ("kiedyś" ogarne z kolejnych):
2 unie -> 1 unia
5 cot -> 3 cot
5 wasali -> 2 wasali
humilate -> być GP
Ą̸͝͝ǹ̨̀͡d̨̀҉ ̷̴̴͘a̡̛͠s͜͡͝͝ ͟͝w̴̵̷̛̕á͠͝t̷̨͡͏e̵̡r̴̨̀͘ ̧́͘͞͠h̸̡͜a҉̛ś̸ ̛͜n̶̴҉̢͡o̵̵̢͞ ̨̀ç͢o͏̀͝n̸̡͡͞͏s̨̧͘͞͞t̶̕a͏̡͏̷͡ǹ̨͜͠t̡́͡͞ ̶̵̢f͞͠o̴̕r̷̶̢̧m̧͠҉͏́ ̛̕̕͡t̶̡̀ḩ͠͞e͏̶̡҉r̸̶͘e͟ ́ą̧̨̕͝r̶̸͜͟͞ȩ ̀͞i͠҉̷͝n͝ ̕͏w͜͢͢͝a͏̕r͏́ ̴̕n̶̸̕͝҉ò̶̧҉͞ ̵c̀҉̧̡͢o͢҉͘ǹ̛҉̡ś̴͜͏t̶̶͢a̡͘̕͠ņ͠͡t͢͏̧͡ ̡̡͜c̵̵̢͢͠o̵҉̵n̵҉d̛͢͡i̕̕͜t͟͠i̢͏̧͜o҉̸̢̀͠n̶̷̨̧͝s̵̷̨̕
[-] The following 4 users Like Elas's post:
  • Elros, Karpaj, Stobek, Takeru

#9
AI już nie klika misji
Zmniejszono koszt misji w 1 erze o ~50% złota i ~20% many
Poprawiono economic (powinno mieć -10% dev, nie -20%), pluto i arysto (obie powinny być niezależne od rządów)
Pierwsze dwie ery dostają bonus dający genka
Dodano CN w Etiopii (któremu nie działa lokalizacja a nie mogę znaleźć gdzie to się robi xD)
Pousuwano AI w Afryce, skrojono państwa, które mialy ziemie poza granicą ekspasnji (tam gdzie zauważyłem przynajmniej)
Usunięto unie HAB-HUN

Wywalono z flagshipów portugalski bonus do handlu i bonus do movespeed

Wersja niemalże final, zostały pierdoły, ktore nie wplywają za bardzo na testowanie i były sygnalizowane oraz reszta triggerow do polityk (tu musi mi Xeno plik podrzucić i tyle)
Ą̸͝͝ǹ̨̀͡d̨̀҉ ̷̴̴͘a̡̛͠s͜͡͝͝ ͟͝w̴̵̷̛̕á͠͝t̷̨͡͏e̵̡r̴̨̀͘ ̧́͘͞͠h̸̡͜a҉̛ś̸ ̛͜n̶̴҉̢͡o̵̵̢͞ ̨̀ç͢o͏̀͝n̸̡͡͞͏s̨̧͘͞͞t̶̕a͏̡͏̷͡ǹ̨͜͠t̡́͡͞ ̶̵̢f͞͠o̴̕r̷̶̢̧m̧͠҉͏́ ̛̕̕͡t̶̡̀ḩ͠͞e͏̶̡҉r̸̶͘e͟ ́ą̧̨̕͝r̶̸͜͟͞ȩ ̀͞i͠҉̷͝n͝ ̕͏w͜͢͢͝a͏̕r͏́ ̴̕n̶̸̕͝҉ò̶̧҉͞ ̵c̀҉̧̡͢o͢҉͘ǹ̛҉̡ś̴͜͏t̶̶͢a̡͘̕͠ņ͠͡t͢͏̧͡ ̡̡͜c̵̵̢͢͠o̵҉̵n̵҉d̛͢͡i̕̕͜t͟͠i̢͏̧͜o҉̸̢̀͠n̶̷̨̧͝s̵̷̨̕

#10
Wszystkie polityki mają już triggery
AI nie pickuje idei przed graczem
Szkoły islamskie:
Jafari 10% shock -> 0.5 monthly piety
Zaidi -10% shock received -> -0.5 montly piety
-30% goods produced dla merchant rep, 10% trade powera -> 0.1 absolutyzmu w reformie

Dzięki Xeno Big Grin

Usunięto eventy Krymu i Turcji
Dodano TUR rywalizacje z VEN
Osłabiono władce TUR i dano mu ceche Craven
Nawrócono Szkocje xd

Kolonialne bonusy z estate wymagaja kolonisty
Motivate crew wymaga teraz 2k sailorsów, bo condition navy_size jest spierdolone...
Ą̸͝͝ǹ̨̀͡d̨̀҉ ̷̴̴͘a̡̛͠s͜͡͝͝ ͟͝w̴̵̷̛̕á͠͝t̷̨͡͏e̵̡r̴̨̀͘ ̧́͘͞͠h̸̡͜a҉̛ś̸ ̛͜n̶̴҉̢͡o̵̵̢͞ ̨̀ç͢o͏̀͝n̸̡͡͞͏s̨̧͘͞͞t̶̕a͏̡͏̷͡ǹ̨͜͠t̡́͡͞ ̶̵̢f͞͠o̴̕r̷̶̢̧m̧͠҉͏́ ̛̕̕͡t̶̡̀ḩ͠͞e͏̶̡҉r̸̶͘e͟ ́ą̧̨̕͝r̶̸͜͟͞ȩ ̀͞i͠҉̷͝n͝ ̕͏w͜͢͢͝a͏̕r͏́ ̴̕n̶̸̕͝҉ò̶̧҉͞ ̵c̀҉̧̡͢o͢҉͘ǹ̛҉̡ś̴͜͏t̶̶͢a̡͘̕͠ņ͠͡t͢͏̧͡ ̡̡͜c̵̵̢͢͠o̵҉̵n̵҉d̛͢͡i̕̕͜t͟͠i̢͏̧͜o҉̸̢̀͠n̶̷̨̧͝s̵̷̨̕
[-] The following 1 user Likes Elas's post:
  • Jakub



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Wygenerowano w ciągu 33 ms (56.32% PHP / 43.68% MySQL)
Liczba zapytań SQL: 31 / Obciążenie serwera: 0.24 / Zużycie pamięci: 2 MB
[Szczegóły]