Witaj!
Rejestracja

Ankieta: Usunąć?
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
Tak
64.29%
9 64.29%
Nie
35.71%
5 35.71%
Razem 14 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Usunięcie AI poza strefą ekspansji

#1
Jak w temacie. Przyśpieszy to grę ale zmieni balans bonusów produkcji (np. Japonia sporo zyska bo ma towary które normalnie Ming produkuje jak pojebany)
[Obrazek: vFKkXNt.png]

#2
Skoro nie można podbić tych aików, to wydaje się uczciwe, że kraj, który produkuje najwięcej danego towaru ma za to bonus.

#3
boje sie myslec jak to rozpierdzieli balans

#4
W majornezie 2.0 nie rozpieedzieliło ani troche.
[-] The following 2 users Like Krystian's post:
  • Chidori, Elas

#5
Zaglosowalem niechcący na jedno i drugie ale jestem na nie
“Bushido is realized in the presence of death.
This means choosing death whenever there is a choice between life and death.
There is no other reasoning.”

#6
Brak aikow psuje handel państw pogranicza. Dodatkowo pojawia się problem z nieużywanymi kupcami przy ideach.
"jakiś klaun z niewyparzoną gębą zabierze mu trochę koloru na mapie, bo jest jebanym mistrzem intrygi politycznej, która tłumaczy się zwykłym kłamstwem i manipulacją, która nie oferuje nikomu zysków, tylko grozi stratami." - charakterystyka mojej skromnej osoby, popełniona 24.10.2018 r. przez Bacha. 
[-] The following 2 users Like Elros's post:
  • Karpaj, Takeru

#7
Brak AIkow w koncu nerfuje nieproporcjonalny handel u niektorych krajow, stabilizuje rozgrywke( przy tylu graczach wszystko co poprawia performance jest na wage zlota), i przyspiesza liczenie tur. Same plusy.

#8
@Elros to kwestia ustalenia odpowiedniej strefy ekspansji. Żaden z wymienionych przez Ciebie problemów nie wystąpi w znaczącym stopniu w tej kampanii po wywaleniu aików.
Spierdalaj 
Albo lepiej 
Powiedz gdzie. Podjade 
Bedziesz spierdalał


~PiotrekEU


#9
No jeżeli zostawimy przynajmniej po jednym nodzie z Ai od granicy ekspansji, to jestem za.
"jakiś klaun z niewyparzoną gębą zabierze mu trochę koloru na mapie, bo jest jebanym mistrzem intrygi politycznej, która tłumaczy się zwykłym kłamstwem i manipulacją, która nie oferuje nikomu zysków, tylko grozi stratami." - charakterystyka mojej skromnej osoby, popełniona 24.10.2018 r. przez Bacha. 
[-] The following 1 user Likes Elros's post:
  • Dreamer

#10
Ok, wstępnie z Xeno sądzimy tak:
Przyśpieszenie gry przez wywalenie tych terenów, które nigdy nie będą do podboju jest super. Pousuwanie tego to jest stosunkowo mało roboty a dobry efekt.

Co do handlu - uważam, że granica ekspansji ma wyznaczać nie tyle linie "tam nie można podbijać prowek, ale jak znajdziesz sposób by zgarniać hajs to dobrze dla ciebie" ale linie, która wyłącza dane terytoria z gry, ponieważ jest za mało graczy, a nie chcemy dawać farmy z AI. Zysk z handlu jest pewnym zyskiem na AI, którego nie powinno być przy większej ilości graczy, więc nie uważam, żeby powinien zostać.

Co do bonusów z produkcji - nie ma żadnego towaru, który automatycznie wskoczyłby na lidera po usunięciu większości AI.
Z takich tricky rzeczy:
Jedwab - Japonia, Anatolia, Syria, Kara Koyunlu
Porcelana - AIki które nie zostaną usunięte bo mogą zostać włączone w strefe ekspansji, kolonie w Azji, w Saksonii pojawia się eventem aczkolwiek późno
Herbata - kolonie, Japonia
Barwniki - Saksonia, Lwów, Gruzja

Więc co najwyżej Japonia zyska na herbacie - nie wydaje mi się to straszną rzeczą, tym bardziej, że niektóre państwa tak czy siak startują z production leader (Dania, Nowogród, Teuton)


Tym samym na 99% AIki w większości zostaną usunięte, temat jednak zostawiam otwarty by zostawić pole do dyskusji.
[Obrazek: vFKkXNt.png]



Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  "Ruchoma" strefa ekspansji Karpaj 10 995 02.12.2019, 22:22
Ostatni post: Mac
  Strefa Ekspansji Elas 0 347 29.09.2019, 18:19
Ostatni post: Elas

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Wygenerowano w ciągu 33 ms (53.32% PHP / 46.68% MySQL)
Liczba zapytań SQL: 33 / Obciążenie serwera: 1.28 / Zużycie pamięci: 2 MB
[Szczegóły]