Witaj!
Rejestracja

  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Temat założył: ChidoriJanusze - Modyfikacja

#1
LINK DO MODA:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=699702266">http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =699702266</a><!-- m -->
Trzeba być zalogowanym na stronie Steam by go nam  wyświetliło.


I.Burgundia:
I.1-Wykasowanie eventu z rozpadem BUR.
I.2-Zerwanie Unii z Holandią, Brabantem, Flandrią.

II.Holandia:
II.1-Wchłonięcie terenów Flandrii.
II.2-Rozpoczyna z Brabantem jako unia personalna.
II.3-Dutch Traditions +40% colonial range zamiast 10% shipbuilding time. Shipbuilding time przeniesione do Instructie voor de Admiraliteiten.
(Potrzeba aż 50% by hol mogła mieć w miarę równy start kolonialny co reszta, dzięki temu gdy ma explorację i 7 tech dip ma w końcu zasięg na pierwsze kolonie ...)
II.4-Inflantry Combat zwiększone z 10% do 15% z ideei

III.Timurid
III.1-Wyzwolona zostaje Persja z Timura.

IV.HRE
IV.1-Decyzja czwarta daje teraz +20% National tax modifier zamiast 20 dochodu rocznego.
IV.2-Wolne miasta dają cesarzowi 5 rocznego taxa, 2 000 mp, 1 force limit oraz 1 dodatkowego najemnika. (z 2 taxa, 1 000 mp i 0,5 force limit)

V.Dyplomacja
V.1-ograniczenie maksymalnego AE do 100.

VI.Palatynat
VII.Genua/Venecja
VII.1-Genua: -1 Interest per annum przeniesione do : Overhaul the Bureaucracy
VII.2-Genua: Lessons of hioga przeniesiona na 1 miejsce i dodano +40% do zasięgu kolonizacji.
VII.3-Venecja: Sailors +20% przeniesione do : Conscription z tradycji i dodano +40% do zasięgu kolonizacji.
VII.4-Genua: Otrzymuje 5% dyscypliny w tradycji.

VIII.Utworzenie Włoch
VIII.1-Do utworzenia Włoch nie potrzeba prowincji : Ancona/Rzym

VIII.Berbery
VIII.1-Ambicja zyskuje 10% Morale
VIII.2-Prowincja Aures zyskuje złoto.
VIII.3-Fez otrzymał 4 nowe prowincje z devem 1:1:1. Sawknah, Adiri, Sabha, Abugrein.
VIII.4-Utworzenie nieskolonizowanej prowincji dającej dostęp z Ghadames do Djado.

IX.Iberia
IX.1-Cas otrzymuje decyzję pozwalającą jej na stworzenie Uni z Aragonią bez Neapolu od 1490 roku.

X.Rosja
X.1-Idea Siberian Frontier (kolonizacja) przeniesiona na miejsce 3.
X.2-Idea Siberian Frontier otrzymuje także +24 rocznego dochodu (2 dukaty na miesiąc) oraz 15 wzrostu kolonii.

XI.Zmiany Ogólne
XI.1-Bankructwo trwa 20 lat.
XI.2-Kara do morale za bankructwo zmniejszona do -50%.
XI.3-Kara do regeneracji manpowera zmniejszona do 50%
XI.4-Szwecja i Tunis dostają decyzję dającą +2 dukaty miesięcznie na 100 lat.
XI.5-Idea Pluto daje 5 najemników oraz 10 siły piechoty.
XI.6-Idea Administracyjna daje 5 najemników oraz 10% Efektywności produkcji.
XI.7-Idea Ilość zamiast najemników daje 25% limitu floty.
XI.8-Bazowy Manpower zwiększony do 350.
XI.9-Zwiększenie kosztu prowincji z Trade Center.
XI.10-Sztokholm otrzymuje unikalny Mercenary camp.
XI.11-Zwiększenie kosztu prowincji o następne 20% w następujących latach: 1622, 1700, 1760

XII.Francja
XII.1-Idea Native Trading Principles zostaje zmieniona na: +25% limitu floty oraz 10% morale floty.

XIII.Wojna Religijna
XIII.1-Zablokowano możliwość zabierania wszystkiego poza Zmienieniem Religi w HRE.

XIV.Jerozolima
XIV.1-Dodano decyzję o utworzeniu wasala Jerozolimy w przypadku posiadania core na niezbędnych ziemiach.

XV.Mameluk
Idea Red Sea Trade - zwiększenie Global Trade Power do 20% z 5%.
Ambicja: zwiększenie Prowincjonalnego trade power do 30% z 25%.

XVI.Ming
XVI.1- Unrest -100.
XVI.1- Land force limit -35
XVI.1- Naval force limit -50
XVI.1- Morale - 10%
XVI.1- Dyscypline -10%

XVII.Węgry
XVII.1-Ewent o Unii z Austrią traci wymóg nieposiadania następcy.

XVIII.Polska
XVIII.1-Przy każdej nowej elekcji Polska otrzymuje event w którym może doszkolić nowo wybranego władcę o jeden punkt w jednej dziedzinie.(adm/dip/mil)

XIX.Lubeka
XIX.1-Wchłonięto Hamburg

XX.Technologie
XX.1-Koszt technologii Indii zmniejszono  z 150% do 140%.
XX.2-Koszt technologii Muslim zmniejszono  z 140% do 135%.

ZMIANY W INDIACH
NAJEMNICY
[spoil]Każe państwo zaczyna z bazową ilością najemników która wynosi 10.
Za każdego COTa w regionie europejskim państwo dostaje dodatkowe 4 limitu najemników.
===>Z tym że: COTy w Północnych Niemczech oraz COTy w Italii tego limitu dają 5.
===>Z tym że Hudavendigar Turecki daje 2.

Za każdego COTa w Europie wschodniej limit podnosi się o 2 (Czyli: Kiev, Moskwa, Novogród, Niźny nowogród)
===>Z tym że COT white sea daje 0, natomiast Krymski daje 3.

Za każdego Cota w Afryce północnej limit najemników rośnie o 2.
===> Za pozostałe regiony afryki limit jest 0!

Za każdego Cota w Azji limit rośnie o 1
===>Z tym że tereny arabskie dają 0, a Hallab daje 2.

Za każdego Dużego CNa limit najemników rośnie o 2.
Cesarz dostaje jeden limitu najemników za każde wolne miasto.

Republiki Handlowe otrzymały dodatkowe 4 limitu najemników (to nagroda za fakt że nie posiadają ani Estatów co jest debufem, oraz mają ograniczenie maksymalnej liczby state)

Wszystkie polityki dodające 25% najemników zmienione zostały na polityki dodające po 5 najemników.

===>Jeśli jakieś państwo posiada stolicę w EU i nie posiada żadnego Cota w EU dostaje +4 najemników.[/spoil]

#2
Ja bym zostawil bankructwo na 10 lat. Zobaczcie ze doszly nowe efekty, ktos tam wkleil. Interest oczywiscie zostawilbym tak jak jest. Nie wiele panstw w grze moze miec -4 interest, wlasciwie to moze 1-2. A tak naprawde od -4 zaczyna sie zabawa. -3 juz sa duze odsetki. Np taki Hab to musi miec mozliwosc brania pozyczek, walka na kilka frontow, finansowanie wojen, sasiadow przyjaciol itp. To tez wplyw na polityke.

#3
Chciałem założyc ankietę ale nie wiem jak. Proponuje 20 lat bankructwa. Czemu? Bo 10 lat to jest nic. To jest truce.

Bo większość osób co je miała, a chyba nawet każdy to miała je na WŁASNE życzenie. TO nie było, że kraj był plądrowany w wojnie przez 10 lat, że blokady handlowy etc. To były albo hamskie exploitowanie bankructwo w celu nabudowaniw tony budynków(albo pranie pieniędzy z innymi graczami), albo sztuczne utrzymywanie kraju w wojnie chociaż juz dawno powinien się poddać(trollowanie).

Za bardzo ważną kwestię uważam też podniesienie minimalnych interestów z 0,25% na 0,5%.

Dodatkowo wnioskuje o ustawienie hard limitu modem dla pożyczek na 5. Jak ma problem niech pożycza od graczy to byłaby naprawdę ciekawa opcja.

#4
Stobek napisał(a):Chciałem założyc ankietę ale nie wiem jak. Proponuje 25-30 lat bankructwa. Czemu?
Bo większość osób co je miała, a chyba nawet każdy to miała je na WŁASNE życzenie. TO nie było, że kraj był plądrowany w wojnie przez 10 lat, że blokady handlowy etc. To były albo hamskie exploitowanie bankructwo w celu nabudowaniw tony budynków(albo pranie pieniędzy z innymi graczami), albo sztuczne utrzymywanie kraju w wojnie chociaż juz dawno powinien się poddać(trollowanie).

Ta, szczególnie ja. Mając na froncie ~120k armii, a na wodach ~150bsów sztuczenie trzymam kraj w wojnie XD

#5
Bankructwo zostanie zmienione na 20 lat.
Fakt że trwa krócej niż truce jest problemem. Nie samo bankructwo.

Natomiast co do pożyczek. Najprawdopodobniej nie będą ruszane.
Ino skończę jeszcze testy w grze, ale na ten moment protesty to tylko krzywe patrzenie na coś czego nie zrobiła reszta.
Dali się nabrać politycznie, i patrzą teraz na to przez pryzmat tego.

Choć nie mówię Nie, okaże się gdy skończę nad tym siedzieć.

#6
Wiem, że to pewnie do zmodowania by było, ale wrzucę tutaj:
Zastanawiam się, czy nie lepiej by było zmodyfikować casus odpowiedzialny za wypowiedzenie wojny religijnej w HRE. Wyłączyć opcje, które powodowałyby utratę ziemi (podbój, aneksja, wyzwolenie wasali, wyzwolenie krajów, zwrot corów, revokowanie corów). Trade Conflict CB ma chyba tak wyłączone dużo opcji w rezolucji pokojowej.
Zostawić oczywiście Religious Supremacy, Humiliate, Show strenght i przyznanie porażki (nie pamiętam po angielsku Tongue ) + oczywiście kasa i 10% incomu ewentualnie.

Dlaczego?
Bo dzięki temu w wojnie o dominacje religijną faktycznie będzie chodzić o religię. Ja wiem, że historycznie np Szwecja zyskała na wojnie 30-letniej trochę ziemi w HRE, ale dla gry według mnie byłoby to lepsze.

--------------------
Edit: co do pożyczek zgadzam się ze Stobkiem odnośnie oprocentowania i limitu. Czas bankructwa i tak jest wystarczająco długi.
"Wojna to tylko krew i wrzaski. Prawdziwy bieg historii wytycza dyplomacja" - Shilard Fitz-Oesterlen

#7
Zgodziłbym się z tobą gdyby zwiększyć bonus za wygraną w wojnie religijnej.
"Jedna godzina sprawiedliwości jest więcej warta niż siedemdziesiąt lat modlitwy."
"Hatred is the Emperor's greatest gift to humanity."
[Obrazek: 98668518-5854-4bcc-b4c2-3bd4e49c353c.jpg]

#8
Pomyślałbym o tym dodatkowym koloniście dla Fra zeby pobudzić go do udzielania sie w koloniach...i pytanie czy gramy na losowym nowym swiecie? bo jak dla mnie to porażka...

#9
Co do losowego nowego świata.
Tylko jeśli uda mi się poczynić znaczne modyfikacje i usprawnić tą opcję.
Surowa przygotowana przez paradox jest rzeczywiście nieporozumieniem.

#10
daretti napisał(a):Pomyślałbym o tym dodatkowym koloniście dla Fra zeby pobudzić go do udzielania sie w koloniach...i pytanie czy gramy na losowym nowym swiecie? bo jak dla mnie to porażka...

No francja ma w swojej idei narodowej pseudo kolonialne idee zastąpił bym ja właśnie na +1 KOLONISTA zabawnie by było jakby fra musiała bronić swoich koloni wtedy wchodziła by w większe interakcje z sąsiadami morskimi. A tak w kazdej kampani z kaprysu mmoże olać morskie i bić się cała grę z habem



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości