Witaj!
Rejestracja

  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Rebalans jednostek by moskal

#1
1) Jest gałąź dostępna wszystkim techgrupom
2) Na wskazanych poziomach każda techgrupa ma dodatkową alternatywę (na razie 1), która widocznie się różni
3) Są jednostki które są wcześniej lub później niż ogólna gałąź, i mają one jeden czy dwa pipy więcej/mniej niż bliższa gałąź
4) Parę zmian w bonusach w technologiach
5) Dzikusi mają zablokowaną normalną kawalerię. Ponieważ gra nie ogarnia do końca triggerów jednostek to dzikusi łapali w jakiś sposób kawę. Dostali zatem jednostkę Biegaczy, ze słabszymi statami i modyfikatorem aktywnym gdy aktywni są biegacze (cena oraz siła w dół).
6) Modyfikatory wyzwalane (A) aktywna jednostka partyzancka powodują, że wrogowie u nas dostają więcej atrycji (B) piechota rewolucyjna powoduje szybszą odbudowę. Jest to spowodowane faktem, że jednostki nastawione na niszczenie morali mają cięższe straty siły żywej, co w kampaniach w multiku (z zarządzaniem manpowerem) mogłoby być zabójcze w długofalowych wojnach (chociaż w teorii jest ciut większa szansa na anihila). Tutaj już bym potrzebował waszych doświadczeń bo sam już nie wiem...

Techgrupy ogarnięte: Western, Eastern, China, Muslim, Anatolian, India oraz Africa

Względem pierwotnego konceptu zmieniono układ. 

Testerzy czy komentujący mile widziani Smile

Link
https://www.dropbox.com/s/dyuhv0jbn4i3i8...y.rar?dl=0
[-] The following 3 users Like moskal's post:
  • Chidori, kitsune, Letho
Odpowiedz

#2
Przy moich wstępnych testach

Kawaleria fire (czyli to, co myślałem że może być bezużyteczne bo mnożniki technologiczne) jest skuteczniejsza w zabijaniu ludzi kiedy jest jej ciut więcej niż kawalerii szokowej. Czyli np. w armii 13/2/0 vs 12/3/0 i tych samych rzutach kostką, tą samą piechotą ale jedni mają kawę szarżującą a drudzy strzelecką to zwycięża strzelecka. Ale przy tych samych proporcjach zwycięża szarżująca (przynajmniej do lvl 20, zobaczymy jak dalej modyfikatory funkcjonować będą)
[-] The following 1 user Likes moskal's post:
  • Karpaj
Odpowiedz

#3
Nowa wersjsa

https://www.dropbox.com/s/dyuhv0jbn4i3i8...y.rar?dl=0

1) Gałąź afrykańska jednostek. Tu niezbyt zajmowałem się testami "czy taki układ jest zabójczy lub looserski", gdyż murzynami zbyt często nie gracie. Zatem bardziej for fun
2) Rework z jazdą dzikusów amerykańskich. Bo gra nie widzi dobrze triggerów kawalerii to prędzej lub później dostawali "arystokratyczne levies" i konikami pędzili. W zamian tego dostali jednostkę biegaczy (Runners) oraz modyfikator - niższa cena oraz siła ataku. Normalne jednostki kawy odblokowują się po odkryciu stolicy europejskiej
3) Modyfikatory dla partyzanckich i rewolucyjnej piechoty. Spowodowane faktem, że armie skupione na niszczeniu morali otrzymują większe straty w manpowerze. Modyfikator zwiększenia atrycji wrogom czy reorganizacji powinny poprawić opłacalność. W teorii mają większe szanse na anihilację wojsk, ale to bym potrzebował waszych testów do oceny "czy teoria moskala potwierdza się z praktyką"

Poza punktem 3 jeszcze pytanie - Nomadzi i Dzikusi. Może zrobić im wcześniejsze jednostki odblokowywane wcześniej niż reszcie i silniejsze niż statystyka na ten poziom? Czy może jednak nie, bo dzikusi nie powinni być problemem a nomadzi przez bonus walki na płaszczyźnie i tak są silniejsi...
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Wygenerowano w ciągu 26 ms (47.72% PHP / 52.28% MySQL)
Liczba zapytań SQL: 24 / Obciążenie serwera: 0 / Zużycie pamięci: 2 MB
[Szczegóły]