Witaj!
Rejestracja

  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Zmniejszenie kostek

#1
Myślę, że warto rozważyć na przyszłość pomysł Pantaxa z ograniczeniem kostek, bo rozłam 1-5/6 będzie bardziej zbalansowany niż teraz.
Element rng powinien zostać, ale jak będzie zmniejszony , to raczej kampania na tym zyska.
[-] The following 1 user Likes coniunctivus's post:
  • Elas
Odpowiedz

#2
W teorii można, ale trzeba pamiętać o tym, że zmniejszenie kostek sprawi, że jakość stanie się ważniejsza. Obecny balans ilość-jakość wydaje się ok z może lekkim odchyleniem w stronę jakości, a ta zmiana zwiększy ważność i jakości per se i genków. No i bitwy będą trwały dłużej i ciężej będzie wrzucić anihila
Ą̸͝͝ǹ̨̀͡d̨̀҉ ̷̴̴͘a̡̛͠s͜͡͝͝ ͟͝w̴̵̷̛̕á͠͝t̷̨͡͏e̵̡r̴̨̀͘ ̧́͘͞͠h̸̡͜a҉̛ś̸ ̛͜n̶̴҉̢͡o̵̵̢͞ ̨̀ç͢o͏̀͝n̸̡͡͞͏s̨̧͘͞͞t̶̕a͏̡͏̷͡ǹ̨͜͠t̡́͡͞ ̶̵̢f͞͠o̴̕r̷̶̢̧m̧͠҉͏́ ̛̕̕͡t̶̡̀ḩ͠͞e͏̶̡҉r̸̶͘e͟ ́ą̧̨̕͝r̶̸͜͟͞ȩ ̀͞i͠҉̷͝n͝ ̕͏w͜͢͢͝a͏̕r͏́ ̴̕n̶̸̕͝҉ò̶̧҉͞ ̵c̀҉̧̡͢o͢҉͘ǹ̛҉̡ś̴͜͏t̶̶͢a̡͘̕͠ņ͠͡t͢͏̧͡ ̡̡͜c̵̵̢͢͠o̵҉̵n̵҉d̛͢͡i̕̕͜t͟͠i̢͏̧͜o҉̸̢̀͠n̶̷̨̧͝s̵̷̨̕
[-] The following 1 user Likes Elas's post:
  • Marcin
Odpowiedz

#3
O boże, nie.

Walka w EU to przywzwoite 2 na 10, a zmniejszenie kostki sprowadzi ją do poziomu bardzo solidnego 0 na 10.

Zmniejszenie poziomu losowości, który zapewnia randomowe i przypadkowe zwycięstwa sprawi po prostu, że walka będzie do bólu przewidywalna i jałowa. I mówię to z perspektywy samego gameplayu, a nie cyferek, które lecą pod brzydką grafika EU

Zresztą chcecie wywalić jedną rzecz w tej grze, która jednocześnie wkurwia i cieszy? I potrafi to robić w odstępie kilku sekund pomiędzy rzutami?

VIVA LA RNG!
[-] The following 3 users Like tiomor's post:
  • Krystian, Mac, Marcin
Odpowiedz

#4
I tak każdy się na stronie jakościowej skupia się. Bardziej patrzy się na morale i dyscę niż na ilość dywizji... A gdy wchodzą wysokie kostki dla jakościowej to ten ilościowy może płakać... Nie jest to HOI, gdzie ilość pozwala na manewry i trzymanie frontu - liczą się doomstacki i wysyłanie falami stacków w odpowiednim czasie (by morali za zgony towarzyszy dostać jak najmniej)
Odpowiedz

#5
Jedyne na co mógłbym się zgodzić to żeby ujebać dolne kostki, zostawić np. 2-9, zamiast 0-9.
[-] The following 2 users Like Karpaj's post:
  • coniunctivus, moskal
Odpowiedz

#6
(16.12.2019, 09:49)tiomor napisał(a): Zresztą chcecie wywalić jedną rzecz w tej grze, która jednocześnie wkurwia i cieszy? I potrafi to robić w odstępie kilku sekund pomiędzy rzutami?

I tyle w tym temacie !

Tak przynajmniej mogę ponarzekać że Veri (i teraz Elas) mają jakieś czity na kostki.
Jak mi to zabierzecie, to co pozostanie ?

(16.12.2019, 10:00)moskal napisał(a): I tak każdy się na stronie jakościowej skupia się. Bardziej patrzy się na morale i dyscę niż na ilość dywizji... A gdy wchodzą wysokie kostki dla jakościowej to ten ilościowy może płakać... Nie jest to HOI, gdzie ilość pozwala na manewry i trzymanie frontu - liczą się doomstacki i wysyłanie falami stacków w odpowiednim czasie (by morali za zgony towarzyszy dostać jak najmniej)

Ja akurat w tej kampanii idę w ilość. 
Co prawda ciężko ocenić efekty, gdy mimo tego mam mniejsze ilości od krajów idących w jakość Big Grin
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Wygenerowano w ciągu 65 ms (77.74% PHP / 22.26% MySQL)
Liczba zapytań SQL: 27 / Obciążenie serwera: 0.27 / Zużycie pamięci: 6 MB
[Szczegóły]