Witaj!
Rejestracja

  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Rebalans deva

#11
Fajnie jakby zagrać jednocześnie z tym modem co zmniejsza dev prowek w trakcie dużego devastation xd Jakby na wojnie oprócz straty 100% jeszcze w regionie jakimś by się dev zawalił to by było ciekawiej i mniej walki do ostatniej kropli krwi, wiec może też więcej pokojów za normalne wartości %, a nie każdy za 100% xd
Odpowiedz

#12
(17.12.2019, 17:05)Chidori napisał(a): RNG z władców powinien zostać. W ogóle EU IV RNG stoi, to bardzo ważny element tej gry...
Ale nie na poziomie gdzie, słabe rng może dosłownie rozwalić ci kraj, a ty nie możesz z tym nic zrobić
Odpowiedz

#13
Żeby to zadziałało to koszt musi być i po stronie przegrywającego (żeby nie opłacało mu się walczyć do ostatniej kropli krwi) jak i wygrywającego (żeby bardziej opłacało mu się wziąć gorszy pokój). Spadek dev z dewastacji bije głównie w broniącego się.
Dałoby się to częściowo rozwiązać jeśli byłby system dev który sam rozwija prowki zamiast klikania, ale klikanie dev na multi akurat bardzo fajnie się sprawdza, więc trzeba wymyślić coś innego by osiągnąć taki cel.
Ą̸͝͝ǹ̨̀͡d̨̀҉ ̷̴̴͘a̡̛͠s͜͡͝͝ ͟͝w̴̵̷̛̕á͠͝t̷̨͡͏e̵̡r̴̨̀͘ ̧́͘͞͠h̸̡͜a҉̛ś̸ ̛͜n̶̴҉̢͡o̵̵̢͞ ̨̀ç͢o͏̀͝n̸̡͡͞͏s̨̧͘͞͞t̶̕a͏̡͏̷͡ǹ̨͜͠t̡́͡͞ ̶̵̢f͞͠o̴̕r̷̶̢̧m̧͠҉͏́ ̛̕̕͡t̶̡̀ḩ͠͞e͏̶̡҉r̸̶͘e͟ ́ą̧̨̕͝r̶̸͜͟͞ȩ ̀͞i͠҉̷͝n͝ ̕͏w͜͢͢͝a͏̕r͏́ ̴̕n̶̸̕͝҉ò̶̧҉͞ ̵c̀҉̧̡͢o͢҉͘ǹ̛҉̡ś̴͜͏t̶̶͢a̡͘̕͠ņ͠͡t͢͏̧͡ ̡̡͜c̵̵̢͢͠o̵҉̵n̵҉d̛͢͡i̕̕͜t͟͠i̢͏̧͜o҉̸̢̀͠n̶̷̨̧͝s̵̷̨̕
Odpowiedz

#14
Aby ograniczyć RNG dla statów władcy można byłoby utworzyć decyzję, która jest dostępna gdy władca ma wszystkie staty mniejsze niż X za np, 3k dukatów a da +1 do konkretnego statu. Będzie można kilka razy podbić, wyrównując pewien stopień (kwestia jak dać limity, by nie było exploita na maxa)
Odpowiedz

#15
Jest taka decyzja
Ą̸͝͝ǹ̨̀͡d̨̀҉ ̷̴̴͘a̡̛͠s͜͡͝͝ ͟͝w̴̵̷̛̕á͠͝t̷̨͡͏e̵̡r̴̨̀͘ ̧́͘͞͠h̸̡͜a҉̛ś̸ ̛͜n̶̴҉̢͡o̵̵̢͞ ̨̀ç͢o͏̀͝n̸̡͡͞͏s̨̧͘͞͞t̶̕a͏̡͏̷͡ǹ̨͜͠t̡́͡͞ ̶̵̢f͞͠o̴̕r̷̶̢̧m̧͠҉͏́ ̛̕̕͡t̶̡̀ḩ͠͞e͏̶̡҉r̸̶͘e͟ ́ą̧̨̕͝r̶̸͜͟͞ȩ ̀͞i͠҉̷͝n͝ ̕͏w͜͢͢͝a͏̕r͏́ ̴̕n̶̸̕͝҉ò̶̧҉͞ ̵c̀҉̧̡͢o͢҉͘ǹ̛҉̡ś̴͜͏t̶̶͢a̡͘̕͠ņ͠͡t͢͏̧͡ ̡̡͜c̵̵̢͢͠o̵҉̵n̵҉d̛͢͡i̕̕͜t͟͠i̢͏̧͜o҉̸̢̀͠n̶̷̨̧͝s̵̷̨̕
Odpowiedz

#16
A zatem nie powinno być problemu z RNG władców ¯\_(ツ)_/¯
Odpowiedz

#17
Zróbcie tak by nie było sytuacji że ADM i DIP ma się za dużo i nie ma konieczności ich robienia dodatkowo.
Niech np. techy i idee będą droższe. (zwłaszcza po jakimś czasie, bo na starcie czasem brakuje many, a potem juz coraz mniej)
Do tego dajcie na techy ADM i DIP coś co wpływa na wojne, żeby bycie zacofanym za bardzo nie popłacało.

Niech np. na ADM będzie combat width albo supply limit
na DIP niech bedzie np. coś do generałów albo tradycji wojskowej.
[-] The following 1 user Likes Mac's post:
  • Karpaj
Odpowiedz

#18
Combat width akurat jest brane z większej wartości dla obu walczących Tongue ale rozumiem zamysł
Aczkolwiek wiele państw (chociażby większość moich jakimi grałem) nie licząc jakiś okresowych spowolnień jest w stanie być na bieżąco z techami i cisnąć cały czas na milfocus, więc to bardziej remedium na osoby, które specjalnie się zacofują by potem taniej kupić techy a zaoszczędzoną mane zainwestować. No i walnie to jeszcze mocniej po tych graczach, którzy są zacofani mimo własnej woli
Ą̸͝͝ǹ̨̀͡d̨̀҉ ̷̴̴͘a̡̛͠s͜͡͝͝ ͟͝w̴̵̷̛̕á͠͝t̷̨͡͏e̵̡r̴̨̀͘ ̧́͘͞͠h̸̡͜a҉̛ś̸ ̛͜n̶̴҉̢͡o̵̵̢͞ ̨̀ç͢o͏̀͝n̸̡͡͞͏s̨̧͘͞͞t̶̕a͏̡͏̷͡ǹ̨͜͠t̡́͡͞ ̶̵̢f͞͠o̴̕r̷̶̢̧m̧͠҉͏́ ̛̕̕͡t̶̡̀ḩ͠͞e͏̶̡҉r̸̶͘e͟ ́ą̧̨̕͝r̶̸͜͟͞ȩ ̀͞i͠҉̷͝n͝ ̕͏w͜͢͢͝a͏̕r͏́ ̴̕n̶̸̕͝҉ò̶̧҉͞ ̵c̀҉̧̡͢o͢҉͘ǹ̛҉̡ś̴͜͏t̶̶͢a̡͘̕͠ņ͠͡t͢͏̧͡ ̡̡͜c̵̵̢͢͠o̵҉̵n̵҉d̛͢͡i̕̕͜t͟͠i̢͏̧͜o҉̸̢̀͠n̶̷̨̧͝s̵̷̨̕
Odpowiedz

#19
Boże, zostawcie RNG władców ;d
[-] The following 1 user Likes tiomor's post:
  • moskal
Odpowiedz

#20
Elas, dlatego proponuje podrożenie techów branych na bieżąco, tak by nie było łatwo z ciągłym Mil focusem.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Wygenerowano w ciągu 33 ms (55.98% PHP / 44.02% MySQL)
Liczba zapytań SQL: 32 / Obciążenie serwera: 0.29 / Zużycie pamięci: 2 MB
[Szczegóły]