Witaj!
Rejestracja

  • 2 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Zasady

#1
(zasady w drugim poscie)
Odpowiedz

#2
MINI kampania startuje
GER- Fall.pl
ZSRR - Maciu

prosił bym weteranów sceny MP o ewentualne podpowiedzi co do zasad i balansu - zanim dzisiaj wystartujemy - z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi


ZAsady

1) gra zaczyna się w 36 piki GER, ZSRR
2) ochotnicy - można wysyłać tylko do Wojna domowa w hiszpanii
- obie strony mogą ekspić dowolnych generałów

3) niemcy muszą wypowiedzieć wojnę Polsce najpóźniej do października 39 roku
- zakaz farmienia doświadczenia na generałach - niemcy mają w obowiązku podbić Polskę w przeciągu 2 miesięcy
4) Niemcy mogą podbić
- Danię, Holandię, Belgię ,Norwegię pln Francję ( obowiązek stworzenia Vichy) -
Zakaz robienie CB, atakować można tylko z focusów
Zakaz podbijania Jugo i Gre. Kraje te podbić moga jedynie sojusznicy - możńa pomagać na wojnie z zakazem eksploitowego expienia generałów.
Można podbijać Norwegię (utrzymanie jej może być droższe niż zyski)
5) ZSRR może zaatakować Finlandie i koniecznie musi brać decyzję o "kompromisowym pokoju" - dostaje ziemie nad Leningradem
- musi podbić jak najszybciej - zakaz explitowania nabijania doświadczenia.
6) niemcy nie mogą pomagać włochom w Afryce
7) ZSRR może pomagać GBR w ataku na iran
8) Niemcy mogą zaatakować ZSRR od 1 czerwca 41 roku ale nie póżniej niż sierpień 41 roku

9) Niemcy nie mogą topić konwojów ZSRR ( AI jest tak głupie że nie można traktować GBR i USA jako realnego sojusznika który by temu zapobiegł
- w przypadku topienia gracz na ZSRR zwraca uwagę graczowi na ger o tym fakcie - jednak gracz ZSRR musi tak ustawić trasę aby nie kolidowała ze zwalczaniem konwojów GBR przez Niemcy – ZASADA ZAWIEOSZONA AZ GRACZ NA ZSRR UZNA ze jednak trzeba ją wprowadzić.
ZSRR - tez nie moze topić konwojów niemca
10 ) gracz prowadzi aktywną wojnę z AI GBR i USA - może prowadzić wojnę podwodną przeciwko nim - bombardować , osłabiac - albowiem AI może "przeszkadzać " dla Gracza na GER -jako , że jest to tylko AI wieć to będzie raczej efekt "oganiania natrętnej muchy" i raczej nie wpłynie na rywalizację GER-SOV
- GER nie może próbować dokonywać desantu na GBR/giblartar

11) gracz na SOV ma zakaz wypowiadania wojny komukolwiek
ZSSR może podbić Iran w ramach wspólnej akcji z GBR. Nie może sama go atakować.
12) Gracz na GER nie może brać focusa " uczyń z hun i rum wasali " - trzeba iść w kierunku "postaw na przemysł niemiecki" (czy jakoś tak)
13) nie można brać korpusów ekspedycyjnych od minorów i żadnego państwa
14) GER ma zakaz robienia Naval Bomberów
15) last stand – nie można tworzyć armi w czasie trwania walki tylko po to aby z kilku dywizj na danym odcinku frontu tanim kosztem zatrzymać ofensywę – można używać last stand dla armii o minimalnej liczbie dywizji 20 - które już wcześniej zostały stworzone
16) dywizja która została zaatkowana – nie można zmieniać jej przydziału do konkretnej armi – poki trwa walka musi zostać w armi którą zaczęła bitwę
17) zakaz rozwiązywania dywizji na froncie i w okrążeniu – rozwiązywać można daleko na tyłach
18) zakaz opuiszcznia przez ZSRR - frakcji komitern - zakaz dawania przemarszu dla Aliantów
19) niemcy nie mogą wezwać finlandii do wojny
20) rosjanie i niemcy muszą przyjąc historyczne focusy - ribentrop -molotw + trakat na czołgi

Warunki zwycięstwa :
-ZSRR zwycięża gdy zdobędzie Berlin
- GER wygrywa gdy zdobędzie jednocześnie Moskwę , Stalingrad i Leningrad

Mod-
AI expert (ustawianie domyślne )
- normal
Dodatkowe ustawienia :
Ustawienia „chalanging”
- neuetral south amerika
-free convoy
Odpowiedz

#3
Gracie bez zmian do orga?
Odpowiedz

#4
(12.06.2020, 14:07)Krystian napisał(a): Gracie bez zmian do orga?

Maciu wolał AI expert niż  Mod Chidoriego- ja się dostosowuje - aby ktokolwiek był chętny - na jakiekolwiek zasady Smile

po rozmowach na SB
mały buff zsrr - zasada 9) obowiązuje od startu - czyli ger nie moze topic konwojow SOV

Zmiana rozstawienia
ZSRR- Fall.pl
GER - Maciu

EDIT
dopisane
18) zakaz opuiszcznia przez ZSRR - frakcji komitern - zakaz dawania przemarszu dla Aliantó
19) niemcy nie mogą wezwać finlandii do wojny
20) rosjanie i niemcy muszą przyjąc historyczne focusy - ribentrop -molotw + trakat na czołgi
Odpowiedz

#5
I jak poszło? :d
Odpowiedz

#6
(13.06.2020, 09:39)Krystian napisał(a): I jak poszło? :d

przez problemy ze zgodnoscia moda - sesja sie nie odbyla
-btw sprawdzcie u siebie wersje przez środową sesja - jak ktoś miał bete uruchominą i zmiania 1.9.2 na 19.3 moga wystąpić dziwne problemy - dopiero wywalenie 90 % katalogów gry i ponowna instalacja pozwoliła uzyskać prawidłową wersje
Odpowiedz

#7
Maly buff dla zsrr
- niemcy moga zaatakowac zsrr najwczesniej 1 czerwca 1941 roku
(6 miesiecy wiecej na przygotowania)


Ps do rozwazenia dodac decyzje od czerwca 1941 roku zsrr dostaje bonus do budowy +10% ( moze + 30 ? )
Odpowiedz

#8
Powinienes zrobić 2 wersje buffów - dla ZSRR gdy grasz Niemcami i dla Niemiec gdy grasz ZSRR xd
[Obrazek: vFKkXNt.png]
[-] The following 1 user Likes Elas's post:
  • Mac
Odpowiedz

#9
Zmiany na kolejna mini- kampanie

Do rozwazenia (na 90 % to wprowadze w mini kampanii)
Male nerfy niemiec bo uwazam ze jest za silne

1)calkowity zakaz uzywania kolaboracji jako misjii
(Osobiscie zakazal bym tego tez w gran campany) bo to ze silnik pozwala miec 100 % posluszenstwa na podbitej fra to patologia i game play i historyczna.
Niech okupacja troche boli a nie tylko free farma ai

2) zakaz pobijania szwajcarii przez niemcy
Odpowiedz

#10
Całkowity zakaz kolaboracji i szwajcarii to duży nerf Big Grin
Odpowiedz



Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Idea gry - Zasady Mini Kampani fall.pl 2 173 08.06.2020, 20:51
Ostatni post: fall.pl

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Wygenerowano w ciągu 45 ms (55.74% PHP / 44.26% MySQL)
Liczba zapytań SQL: 33 / Obciążenie serwera: 0.07 / Zużycie pamięci: 2 MB
[Szczegóły]